نتایج نظرسنجی‌ها نشان داد؛

رضایت ۹۰ درصدی مشترکین از خدمات آبفا

پایش روز - مسئول افکار سنجی آبفای استان از رضایت بیش از 90 درصدی مشترکین از خدمات آب و فاضلاب در نظرسنجی‌های به عمل آمده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پایش روز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، عبداله سعادتی با اشاره به اهمیت نظرسنجی در سازمان‌های خدمات رسان گفت: با توجه به نقش حیاتی نظرسنجی‌ها در بهبود عملکرد سازمان و رضایت مشتریان، این مهم همواره مورد تأکید شرکت آب و فاضلاب استان بوده است.

وی با بیان اینکه آبفای استان هرساله نظرسنجی‌های مختلفی را به منظور شناسایی نقاط قوت و ضعف خود در ارائه خدمات به مشتریان انجام می‌دهد، یادآور شد: در همین راستا سال گذشته سه مورد نظرسنجی در خصوص عملکرد واحد حوادث آب در شهر قم و شهرهای تابعه، عملکرد حوادث فاضلاب و نحوه ارائه خدمات امور مشترکین در شهر قم و شهرهای تابعه انجام شد.

کارشناس مسئول افکار سنجی روابط عمومی آبفای استان قم با اشاره به نظرسنجی از سه هزار و ۳۵ مشترک اظهار داشت: از این تعداد ۹۳ درصد مربوط به شهر قم و ۷ درصد مربوط به شهرهای تابعه استان بوده است.

وی از رضایت ۹۰ درصدی مشترکین از خدمات آبفای قم در طی این سه مرحله نظرسنجی خبر داد و خاطرنشان کرد: طی نظرسنجی‌های صورت گرفته بالاترین میزان رضایت از نحوه برخورد کارشناسان پاسخگویی بوده است.

 

سعادتی در پایان تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم با استفاده از نتایج نظرسنجی‌ها، گامی مؤثر در بهبود عملکرد، افزایش رضایت مشتریان و ارتقا کیفیت خدمات شرکت آب و فاضلاب برداریم.