معاون سواد آموزی استان خبر داد؛

برگزاری پویش مسابقه انشانویسی با محوریت پرسش مهر ریاست جمهوری در بین سوادآموزان

پایش روز - معاون سوادآموزی استان از برگزاری پویش مسابقه انشانویسی با محوریت پرسش مهر ریاست جمهوری در بین سوادآموزان دوره‌ی انتقال در استان قم خبر داد.

به گزارش اداره‌ اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قم ، غلامرضا رضایی معاون سوادآموزی استان از برگزاری پویش مسابقه انشانویسی با محوریت پرسش مهر ریاست جمهوری در بین سوادآموزان دوره‌ی انتقال در استان قم خبر داد.

وی در تشریح برنامه‌های این معاونت اظهار داشت: برای تشویق سوادآموزان به تفکر و توجه آنان به مسائل اجتماعی، ایجاد روحیه اعتماد به نفس و گسترش و ترویج فرهنگ پرسشگری و تقویت قدرت تفکر و خلاقیت، تقویت مهارت‌های نوشتن و خواندن و کاربست آن در مسائل روزمره زندگی فردی و اجتماعی، پرسش مهر ریاست محترم جمهور در قالب پویش آموزشی- فرهنگی انشانویسی در هفته سوادآموزی با بهره گیری از تجربیات گذشته برگزار خواهد شد.

رضایی در ادامه خاطرنشان کرد مخاطبان این پویش سوادآموزان دوره انتقال و اعضای خانواده آنان می باشند و سوادآموزان می توانند با مشارکت خانواده نسبت به نگارش و تنظیم انشا اقدام نمایند.

 وی اجرای پویش انشانویسی با حضور سوادآموزان و مشارکت اعضای خانواده آنان را رویکرد جدید سازمان نهضت سوادآموزی در راستای توجه به خانه و خانواده وتوانمندسازی آن عنوان کرد. معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان اظهار داشت : از افراد با دست‌نوشته‌های برتر در استان تجلیل و ۱۵ درصد آثار منتخب نیز جهت انتخاب نفرات برتر ملّی به سازمان نهضت سوادآموزی ارسال خواهد شد.

شایان ذکر است که یکی از سوادآموزان ناحیه چهار قم در مسابقه انشانویسی سال ۱۴۰۱ موفق به کسب رتبه برتر ملّی شد.