حجت الاسلام والمسلمین استقامت:

مجموعه شورا دغدغه حل مشکل را دارد

سید حسین میرهادی- عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: مجموعه شورا دغدغه حل مشکل را دارد و مهم‌ترین مسئله حلقه وصل مردم با دغدغه‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی استقامت در نخستین نشست از سلسله نشست‌های خدمت مسجد محور و منطقه‌ای که در مسجد محمدیه خیابان باجک برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه‌های فرهنگی کلانی در کشور در حال راهبری هستند.
وی با اشاره به اینکه این جلسه برای واقعی‌سازی نقش شورای شهر است، مطرح کرد: باید مردم در تصمیم‌سازی‌ها دخیل باشند و این اتفاق در محلات و مساجد رقم خواهد خورد.
عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه مردم سرمایه‌های حاکمیت اسلامی هستند، عنوان کرد: این مردم و ظرفیت‌ها باید منتقل کننده مسائل و مشکلات بوده و در راستای حل آن‌ها نیز راهکار پیدا کند.
وی با اشاره به اینکه همراهی مردم و استفاده از ظرفیت مردم از اهمیت بسیاری برخوردار است، خاطرنشان کرد: به دنبال استفاده از پیشنهادات و انتقادات مردم هستیم و تلاش داریم راه حل‌ها را به صورت چهره به چهره اتخاذ کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین استقامت با بیان اینکه اصالت و هویت ما در محلات است و باید به محلات توجه داشته باشیم، تصریح کرد: در این راستا کمیته محلات کم‌برخوردار تاسیس شده است.
وی با اشاره به راه‌اندازی کمیسیون خانواده و بانوان، یادآور شد: نیمی از جمعیت شهر قم بانوان هستند و خانواده به عنوان کانون اصلی باید بیش‌تر مدنظر قرار بگیرد.
عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه اگر خانواده تقویت شود شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود، ابراز کرد: مجموعه شورا دغدغه حل مشکل را دارد و مهم‌ترین مسئله حلقه وصل مردم با دغدغه‌ها است.
وی در پایان تاکید کرد: باید اولویت‌ها را شناسایی کنیم و ریل‌سازی اهداف و دغدغه‌های نظام را دنبال کنیم.