مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر خبر داد:

استفاده از ظرفیت کمیته امداد، بهزیستی، خیرین و مراکز نیکوکاری در حمایت از روستائیان و عشایر/ ١٢٠ هزار نفر از بیمه‌شدگان تحت پوشش کمیته امداد هستند

پایش روز - مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: افرادی که به هر دلیل نمی‌توانند حق بیمه خود را پرداخت کنند، از طریق مراکز نیکوکاری و خیرین حمایت می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، بیت‌اله برقراری در دیدار با سیدمحمد آقامیری استاندار قم با اشاره به اینکه ١٢٠ هزار نفر از بیمه‌شدگان ما تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند، گفت: خوشبختانه نگاه ریاست کمیته امداد به این بخش، ویژه است.

وی با بیان اینکه در این مسیر از ظرفیت خیرین استفاده می‌کنیم، گفت: افرادی که به هر دلیلی نمی‌توانند حق بیمه خود را پرداخت کنند، از طریق مراکز نیکوکاری و خیرین حمایت می‌شوند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه‌هایی با مجموعه‌های مختلف امضا شده است، افزود: در بحث قانون جوانی جمعیت ماده ۲۱ مرتبط با این صندوق است و این صندوق اقداماتی را در بحث افزایش جمعیت و ترویج ازدواج انجام داده است.

وی با بیان اینکه خدمات این صندوق در حال گسترش و توسعه است، اظهار کرد: بخشی از منابع این صندوق در بخش تولید و بخش دیگر در صنایع مادر و تخصصی سرمایه‌گذاری شده است.

برقراری با اشاره به اینکه ما امانت‌دار سرمایه‌های مردم هستیم، تصریح کرد: از تجربه صندوق‌های موجود در این مسیر استفاده کرده‌ایم تا درگیر چالش‌های تکراری نشویم.

وی با بیان اینکه با نگاه‌های علمی تلاش داریم افق‌های ٢٠ ساله و ۵٠ ساله آینده را ببینیم، یادآور شد: خدمت به روستائیان و عشایر موجب ایجاد امید و انگیزه در این اقشار است که می‌تواند دستاوردهای نظام را به نمایش بگذارد.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر ادامه داد: امیدواریم با حمایت مجموعه مدیریت استان قم، در این استان شاهد پویایی بیشتر و اقدامات مطلوب‌تری باشیم.