حجت‌الاسلام مومنی: «فصل شیدایی» نمونه موفق نمایش دینی و مذهبی است

به گزارش روابط عمومی کنگره ملی شهدای استان قم ، حجت‌‌الاسلام و المسلمین سیدحسین مومنی پس از تماشای نمایش بزرگ «فصل شیدایی» در گفت‌وگویی خبری، بیان کرد: امشب با خانواده به تماشای این نمایش نشستیم، نمایش «فصل شیدایی» از نظر کیفی و کمی بسیار زیبا بود و محتوای تاریخی–قرآنی تاثیرگذاری داشت. وی گفت: هر بخش […]

به گزارش روابط عمومی کنگره ملی شهدای استان قم ، حجت‌‌الاسلام و المسلمین سیدحسین مومنی پس از تماشای نمایش بزرگ «فصل شیدایی» در گفت‌وگویی خبری، بیان کرد: امشب با خانواده به تماشای این نمایش نشستیم، نمایش «فصل شیدایی» از نظر کیفی و کمی بسیار زیبا بود و محتوای تاریخی–قرآنی تاثیرگذاری داشت.

وی گفت: هر بخش از این نمایش معانی خاص خود را داشت و پیام را ساده و روان به مردم انتقال داد؛ در پایان منتهی به این شد که بیش از ۱۰ هزار نفر تماشاگر ایستاده و یک‌صدا دعای فرج را باهم زمزمه کردند و صحنه‌ای زیبا را رقم زدند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه نمایش «فصل شیدایی» یک نمونه موفق نمایش دینی و مذهبی است، افزود: من شاهد بودم کسی نیمه‌کاره محل نمایش را ترک نکرد، این موضوع نشان دهنده ارتباط خوب مخاطب با نمایش است که باید از دست‌اندرکاران این برنامه تشکر کرد.

مومنی با اشاره به کارنامه سازمان هنری رسانه‌ای اوج، عنوان کرد: سازمان اوج به عنوان یک مجموعه فعال در جبهه انقلاب در این سال‌ها آثار درخشانی تولید کرده که این موضوع برای همه مردم نمایان است.

وی از همه مجموعه‌های همکار در برگزاری این نمایش بزرگ قدردانی کرد و گفت: شاهدیم که تولید این دست از آثار ارزشمند تاریخی و قرآنی به صورت هنری، تاثیر مثبتی روی مردم گذاشته است.