رای راهنمایی حل مشکلات کارفرمایان در ارسال و پرداخت حق بیمه در سامانه خدمات غیرحضوری شعب تأمین اجتماعی قم در روزهای پنج‌شنبه و جمعه فعال هستند

به گزارش پایگاه خبری پایش روز به نقل از اداره روابط عمومی و امور فرهنگی اداره‌کل تأمین اجتماعی استان قم، با عنایت به مصادف شدن این ایام با روزهای پایانی ماه و مهلت ارسال لیست و پرداخت حق بیمه و به منظور جلوگیری از هرگونه وقفه و مشکلات آتی در دریافت لیست حق بیمه و […]

به گزارش پایگاه خبری پایش روز به نقل از اداره روابط عمومی و امور فرهنگی اداره‌کل تأمین اجتماعی استان قم، با عنایت به مصادف شدن این ایام با روزهای پایانی ماه و مهلت ارسال لیست و پرداخت حق بیمه و به منظور جلوگیری از هرگونه وقفه و مشکلات آتی در دریافت لیست حق بیمه و پرداخت حق بیمه کارگاه‌ها، مقرر شده است، همکاران محترم مرتبط با لیست و پرداخت حق بیمه در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری به منظور پاسخگویی به کارفرمایان تا پایان وقت اداری در محل کار خود حضور داشته باشند.
خاطرنشان می سازد، از ابتدای اردیبهشت ماه جاری، کلیه امور مربوط به لیست‌های ارسالی حق بیمه کارفرمایان، تنها از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان به نشانی eservices.tamin.ir امکانپذیر است و سامانه قدیمی سمت (samt.tamin.ir) برای کارفرمایان غیرفعال شده و کلیه امور مربوط به لیست‌های ارسالی حق بیمه کارفرمایان، صرفاً از طریق سامانه خدمات غیرحضوری سازمان انجام خواهد شد. کارفرمایانی که برای ارسال لیست و پرداخت حق بیمه سئوالاتی دارند یا نیاز به راهنمایی دارند میتوانند جهت دریافت راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر علاوه بر تماس با مرکز ارتباطات مردمی سازمان با شماره تلفن ۱۴۲۰ برای راهنمایی بیشتر و حل مشکلات احتمالی به شعب تأمین اجتماعی قم در روزهای پنج‌شنبه و جمعه جاری مراجعه کنند.