اصحاب رسانه قم، همواره پای ثابت خوبی در ترغیب خیرین به امور خیر بوده اند

حمیده زند در حاشیه بازدید از آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب در مورد دیدگاه خود پیرامون مجموعه اظهار داشت: با توجه به اینکه بارها به آسایشگاه سالمندان سری زده بودم همیشه بعد از حضور خیلی ناراحت هستم و تا مدت ها فکر من درگیر تنهایی های تعدادی از سالمندان است، البته این آسایشگاه در […]

حمیده زند در حاشیه بازدید از آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب در مورد دیدگاه خود پیرامون مجموعه اظهار داشت: با توجه به اینکه بارها به آسایشگاه سالمندان سری زده بودم همیشه بعد از حضور خیلی ناراحت هستم و تا مدت ها فکر من درگیر تنهایی های تعدادی از سالمندان است، البته این آسایشگاه در بخش نگهداری معلولان اولین بار بود حضور داشتم و واقعا خیلی متاثر شدم.

این خبرنگار فعال عنوان کرد: به نظرم واقعا این عزیزانی که سالمندان و معلولان را در قالب خیریه نگهداری می کنند اجر و پاداش زیادی دارند و واقعا باید برای حل مشکلات این عزیزان نیز کاری کرد.

وی در مورد چگونگی معرفی این مراکز به خیرین تصریح کرد: رسانه ها همیشه پای ثابت خوبی برای ترغیب خیرین بوده اند و به نظرم اگر اصحاب رسانه آن طور که می بینیم شاید از توان مالی خوبی برای حضور مستقیم در کارهای خیر ندارند ولی قطعا با اطلاع رسانی و کارهای خبری و معرفی این مراکز می توانند نقش خوبی ایفا کنند.

حمیده زند بیان کرد: یکی از عناصر مهم در جلب مشارکت های خیرین، بازتاب فعالیت های خود موسسه هست، وقتی موسسه ای تلاش می کند و هزینه می کند و همراهی خوبی با خانواده ها دارد  در این همراهی ها از شکیبایی زیادی برخوردار است و کرامت انسانی نیازمندان و خانواده ها را در نظر می گیرد همین موارد باعث جذب بیشتر خیرین می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شناختی که از فعالیت های این مرکز پیدا کرده ایم و این تعداد خدمات قطعا خیرین باید بدانند که واقعا کمک به این مجموعه، دستگیری از خانواده های بیشماری در قم است که توان نگهداری این عزیزان را ندارند.

این خبرنگار گفت: متاسفانه ساختمان این مجموعه بسیار فرسوده است و علی رغم هزینه های بالایی که می شود شرایط نگهداری این عزیزان باید با رفاه بیشتری همراه باشد؛ اگر خیرین مشارکت خوبی در نوسازی این مجموعه داشته باشند به نظرم کمک بسیار بزرگی به این عزیزان است.