رونمایی از ۲۵ کتاب فاخر در دانشگاه ادیان و مذاهب

سیده ام البنین میرهادی_  حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن نواب در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش که در تالار امام موسی صدر دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد اظهار داشت: قطعا وجود نیروهای متخصص در این دانشگاه سبب شده است که امور پژوهشی و مجلات و کتاب ها و مقالات علمی،  در دانشگاه ادیان و […]

سیده ام البنین میرهادی_  حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن نواب در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش که در تالار امام موسی صدر دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد اظهار داشت: قطعا وجود نیروهای متخصص در این دانشگاه سبب شده است که امور پژوهشی و مجلات و کتاب ها و مقالات علمی،  در دانشگاه ادیان و مذاهب همواره در حال رشد باشد.
وی با تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه یادآور شد: مفاخر علمی بزرگ جهان همواره با آثار پژوهشی برای همیشه ماندگار شدند. زیرا کار تحقیق و آنچه برآمده از فکر است ماندنی است.
رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب ضمن بیان این نکته که رشد و بالندگی کشور درگرو توجه به پژوهش است تصریح کرد: متأسفانه پژوهش در کشور ما با مشکل روبرو بوده و ضعیف است و این درحالی است که راه رشد یک کشور در سایه پژوهش می باشد و نباید در این زمینه ضعیف عمل شود، زیرا با پژوهش می توان مشکلات جامعه را حل کرد.
نواب افزود : هر دانشگاهی که اثر علمی داشته باشد می تواند ماندگار باشد و در یک جمله می توان گفت پژوهش روح و ثمره کار علمی است.
در پایان این مراسم از ۲۵ کتاب فاخر و جدید این مجموعه که در پاییز امسال به چاپ رسیده است رونمایی شد.