ذائقه مردم را نسبت به بسیج و بسیجیان شیرین‌تر نماییم

سیدمحمدتقی حسینی جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم در این جلسه که در آستانه ورود به هفته بسیج برگزار گردید ضمن گرامیداشت هفته مبارکه بسیج، این هفته را فرصت مناسبی برای تبیین فرهنگ بسیجی و مرور فعالیت‌های بسیج دانستند. ایشان با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی رضوان‌الله‌تعالی‌علیه گفتند: همان‌طوری […]

سیدمحمدتقی حسینی جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم در این جلسه که در آستانه ورود به هفته بسیج برگزار گردید ضمن گرامیداشت هفته مبارکه بسیج، این هفته را فرصت مناسبی برای تبیین فرهنگ بسیجی و مرور فعالیت‌های بسیج دانستند.

ایشان با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی رضوان‌الله‌تعالی‌علیه گفتند: همان‌طوری که حضرت امام قدس‌سره فرمودند: بسیج لشگر مخلص خدا بوده و همه ما شاهد بودیم که در اول انقلاب با تشکیل لشگر ۲۰ میلیونی بسیج به فرمان حضرت امام رحمه‌الله‌علیه چه برکات و ثمراتی نصیب نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

فرمانده شورای امر به معروف و نهی از منکر حوزه حضرت ولی‌عصر عج‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف در ادامه گفتند: برنامه‌های ابلاغی برای گرامیداشت هفته بسیج بسیار خوب بوده و لکن اگر بتوانیم با برنامه‌های جدید ذائقه مردم را نسبت به بسیج و بسیجیان شیرین‌تر نماییم بسیار مناسب‌تر می‌باشد.

ایشان یکی از مصادیق این امر را خدمت به مردم توسط بسیجیان دانسته و اظهار داشتند: مثلاً همین کمک‌های مؤمنانه در ایام بیماری کرونا خود از کارهای مهم بوده که نقش بسیج و بسیجیان را روشن‌تر ساخته است.