معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم:

برنامه‌های شهرداری قم در مسیر توسعه پایدار و خدمت‌رسانی بهتر ادامه دارد

پایش روز - معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شهرداری قم گفت: برنامه‌های شهرداری قم در مسیر توسعه پایدار و خدمت‌رسانی بهتر به مردم با جدیت ادامه دارد و تلاش می‌کنیم مشکلات شهر را به صورت مستمر رفع کنیم.

به گزارش پایگاه خبری پایش روز ،علیرضا اقبالیان معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شهرداری قم،  اظهار داشت: فرصت خدمت در شهر کریمه اهل بیت(ع) فرصتی بسیار مغتنم و ارزشمند است که تا زمانی که خود اهل بیت(ع) و حضرت معصومه(س) نخواهند، به دست نمی‌آید. وی تأکید کرد که این فرصت را باید با حسن استفاده به بهترین شکل ممکن به خدمت اختصاص داد.

اقبالیان ادامه داد: برای من به عنوان یک کارمند شهرداری و خدمت‌گذار، خدمت به زائران و نمازگزاران مسجد مقدس جمکران لذتی خاص دارد و این حس برای همه همکاران مجموعه مدیریت شهری قم نیز یک افتخار بزرگ محسوب می‌شود که به آن می‌بالیم.

وی درباره جایگاه ویژه شهر قم گفت: قم شهر اهل بیت(ع) و پایگاه معرفت است و جایگاهی دوست‌داشتنی دارد. از آنجا که خودم قمی هستم، حضور و زندگی در خارج از این شهر برایم دشوار است و این دلبستگی عمیق به آب و خاک این دیار مقدس را برایم دوچندان کرده است.

معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: خدمت در هر ذره از این آب و خاک مقدس و در این شهر عزیز، افتخاری بزرگ است و ارائه خدمت به مردم و زائران قم باعث شعف و انگیزه مضاعف در مجموعه مدیریت شهری شده است.

اقبالیان درباره تأثیر حضور شهردار جدید در عملکرد مدیریت شهری قم اظهار داشت: پس از انتصاب دکتر عظیمی به عنوان شهردار قم، خدمت به مردم به عنوان اولویت اصلی قرار گرفت و این رویکرد به همه کارکنان منتقل شده است. ما همه خود را جزئی از مردم می‌دانیم و برای ارائه خدمات بهتر به مردم و زائران تلاش می‌کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم افزود: در مجموعه شهرداری در حال برنامه‌ریزی برای افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به شهروندان، زائران و همکاران هستیم و تلاش می‌کنیم که باری بر دوش مردم نگذاریم و رضایتمندی آن‌ها را به عنوان یک توفیق بزرگ حفظ کنیم.

اقبالیان در خصوص برنامه‌های شهرداری گفت: شهرداری قم در قالب یک برنامه ۲۰ ساله عملیاتی و اجرایی فعالیت می‌کند که تاکنون دو برنامه پنج ساله آن به پایان رسیده و اکنون در برنامه سوم هستیم. ما در این برنامه، آسیب‌شناسی دقیقی انجام داده‌ایم تا بتوانیم نواقص را رفع و نقاط قوت را تقویت کنیم.

وی تصریح کرد: در حوزه‌های مختلف از جمله فرهنگ، حمل و نقل، ایجاد پارکینگ و سایر موضوعاتی که می‌توان خدمات بهتری ارائه داد، مطالعات و بررسی‌های لازم انجام شده است. قول می‌دهم که مجموعه اداری و عملیاتی شهرداری با جدیت، در این برنامه پنج ساله سوم تمامی مشکلات و نیازهای شناسایی شده را پیگیری و رفع کند.

اقبالیان در پایان تأکید کرد: برنامه‌های اجرایی شهرداری بر اساس تکالیف مشخص و با اولویت‌های معین دنبال می‌شود تا در طول پنج سال آینده شاهد بهبود محسوس و قابل توجهی در خدمات ارائه شده به شهروندان و زائران باشیم. این اقدامات در راستای خدمت صادقانه به شهر مقدس قم و مردم شریف آن صورت می‌گیرد و همکاران ما با تمام توان در این مسیر تلاش خواهند کرد.