در سال گذشته رقم خورد؛

پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب

پایش روز - مدیر دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان قم از پاسخگویی به 357 هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب در سال گذشته خبر داد و از تمام هم استانی‌های عزیز به ویژه ساکنان روستاهای استان خواست هرگونه درخواست از شرکت آب و فاضلاب را از طریق شماره تلفن 122 پیگیری کنند.
به گزارش پایگاه خبری پایش روز ، قاسم معارف وند به تشریح گزارشی از فعالیت های مرکز تلفنی ۱۲۲ آبفای قم در سال گذشته پرداخت و از برقراری ۳۵۷ هزار تماس مردمی در حوزه‌های مختلف با این مرکز خبر داد و گفت: از این تعداد تماس ۶۶ درصد توسط کارشناسان و ۳۴ درصد توسط سامانه‌های خودکار مانند اعلام رقم کنتور، استعلام مبلغ آب‌بها و… پاسخگویی شده است.

وی میانگین زمان انتظار شهروندان برای ارتباط با کارشناسان مرکز تماس ۱۲۲ آبفای قم را در سال گذشته ۵۴ ثانیه اعلام کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه در زمان وقوع حادثه و قطع آب در شهرهای استان، تعداد تماس‌ها با مرکز ۱۲۲ افزایش می‌یابد، زمان انتظار برای پاسخگویی به شهروندان در این مواقع به صورت مقطعی بالا می رود که در این خصوص از صبر و شکیبایی مردم قدردانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در سال گذشته افزون بر ۱۷ هزار مورد خدمات غیرحضوری فروش و پس از فروش، بررسی صورتحساب، خرابی کنتور و اصلاح شماره موبایل توسط مرکز ۱۲۲ آبفای قم ارایه شده است، خاطرنشان کرد: در این مدت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مورد شکایت مردمی در حوزه‌های مختلف آب و فاضلاب در این مرکز ثبت و جهت رسیدگی به واحدهای مختلف ارجاع شده است.

معارف وند از انجام بیش از ۳ هزار مورد نظرسنجی تلفنی از مشترکین در زمینه کیفیت ارائه خدمات فوریتی و غیرفوریتی در سال گذشته خبر داد و گفت: در این سال، افزون بر ۷۲۰ هزار مورد اطلاع‌رسانی تلفنی و پیامکی به مشترکین در زمینه‌های مختلف اعم از اعلام قطعی آب، صرفه‌جویی در مصرف، عایق‌بندی کنتور، هشدارهای مربوط به پس زدگی فاضلاب و…. توسط دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آبفای قم انجام شده است.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه مرکز ۱۲۲ آبفای قم به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی تمام تماس‌های فوریتی و غیرفوریتی شهروندان در حوزه آب و فاضلاب است، تصریح کرد: هم استانی‌های عزیز در صورت مشاهده هرگونه حادثه در شبکه‌های آب و فاضلاب در تمام شهرها و روستاهای استان می‌توانند با اعلام آن به شماره تلفن ۱۲۲، در رفع سریع آن حادثه، مشارکت کنند.