عضو شورای اسلامی شهر قم:

توازن قوای منطقه در اختیار جمهوری اسلامی است

پایش روز - معصومه آمره روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: دلاور مردان کشورمان اتفاق تاریخی را رقم زدند و با عملیات وعده صادق، زمینه برچیدن بنیاد رژیم کودک‌کش صهیونیستی را فراهم کردند.

عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: عملیات غیورمردان هوافضای سپاه عملیات نظامی نبود صرفاً یک «تنبیه» برای تجاوز این رژیم منحوس به کنسولگری ایران در سوریه بود که طبق قوانین بین‌الملل به عنوان بخشی از خاک ایران محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد:ما بر اساس اصل ۵۱ مقابل به مثل عمل کردیم یعنی در دفاع از خودمان این اتفاق صورت گرفت. همه مباحثی که رژیم صهیونیستی سعی داشت در تمام این سال‌ها به ایران نسبت دهد به خودش برگشته است و جمهوری اسلامی ایران با این دفاع مشروع نشان داد جایی که باید پاسخ دهد، بدون هیچ نگرانی یا هراسی از قدرت‌های ظاهری رژیم صهیونیستی و حامیانش پاسخ کوبنده خواهد داد.

وی با اشاره به عبور موفق موشک‌های ایران از سد گنبد آهنین رژیم صهیونسیتی، گفت:موشک‌های ایرانی پس از فریب سامانه‌های اسرائیلی به هدف اصابت کردند پیام آن برای دشمنان این بود که حتماً باید در مورد تغییرات اساسی در معادلات منطقه تجدیدنظر کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد:این جمهوری اسلامی است که توازن قوا در منطقه را با کمک مقاومت در اختیار دارد و نیز کفه توانمندی دفاعی ایران و محور مقاومت بسیار بیشتر از رژیم صهیونیستی بوده است.

آمره تصریح کرد: کشورهای منطقه در این خصوص این پیام را دریافت می‌کنند که با عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی امکان استفاده از تجهیزات و تکنولوژی این رژیم منحوس برای دفاع از خودشان را ندارند چرا که صهیونیست‌ها توان دفاع از خود را ندارند و این در عملیات «وعده صادق» به اثبات رسید.