اجرای ۴۵ اقدام ماندگار در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر

پایش روز - مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت: در حدود دو سال گذشته ۴۵ اقدام راهبردی ماندگار در صندوق بیمه اجتماعی عملیاتی شده است.

به گزارش پایگاه خبری پایش روز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، بیت‌اله برقراری صبح امروز در گردهمایی مدیران و کارگزاران صندوق که در استان قم برگزار شد، اظهار کرد: بیش از ۵ هزار نفر در این همایش سراسری به صورت برخط حضور دارند.
وی با اشاره به اینکه این همایش برای هم‌فکری و هم‌افزایی بیش‌تر است، گفت: در این اجلاسیه تلاش داریم نقاط قوت و ضعف خود را در سال گذشته شناسایی کرده و برای سال آینده آمادگی لازم را پیدا کنیم.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با بیان اینکه می‌توانیم اجلاس‌های بعدی را در سایر استان‌ها برگزار کنیم، اظهار کرد: برگزاری اجلاسیه‌های استانی نگرش به توسعه نیروی انسانی محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه حضور در این اجلاسیه‌ها در ارزیابی‌ها تاثیرگذار است، افزود: شعار این همایش “۴۵ اقدام ماندگار در ۴۵امین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی” است.
برقراری با اشاره به اینکه با زحمات دوستان اقدامات موثری انجام شده است، تصریح کرد: این اقدامات نشانه همدلی و روحیه انقلابی در سراسر کشور است.
وی با بیان اینکه ۴۵ اقدام مهم نشانگر حمایت مقام عالی وزارت و صندوق‌های تابعه است، یادآور شد: همچنین این اقدامات ظرفیت غنی و بالای صندوق را به نمایش می‌گذارد.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با اشاره به اینکه می‌توانیم اقدامات بزرگی را رقم بزنیم، بیان کرد: در هر عرصه‌ای که روحیه انقلابی و بسیجی حاکم شد شاهد اقدامات موثر و تحولی بوده‌ایم.
وی با بیان اینکه باید این تلاش‌ها و این مسیر ادامه پیدا کند، گفت: اقدامات خود را در چندین بخش و محور دنبال می‌کنیم که نخستین اولویت برنامه‌محوری و سپس پوشش بیمه اجتماعی است.
برقراری با اشاره به اینکه جذب حداکثری بیمه طی دو سال گذشته صورت گرفته است، اظهار کرد: پایداری صندوق، بهبود و توسعه خدمات، تسهیل‌گری و مانع‌زدایی، جهاد تبیین، توانمندسازی و ارتقای نیروی انسانی و شفافیت و دسترسی آزاد به اطلاعات سایر محورهایی هستند که در دستور کار قرار دارند.
وی با بیان اینکه باید در برنامه‌های راهبردی نگاه‌های علمی تقویت شود، مطرح کرد: باید از لحظه لحظه فرصت‌ها با توجه به نکات راهبردی توجه شود.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با اشاره به اینکه باید برای سال آینده آمادگی لازم را داشته باشیم، افزود: با نگاه آرمانی و انقلابی باید شروع بسیار قوی‌ای در سال آینده در راستای تحقق سیاست‌های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و دولت مردمی سیزدهم داشته باشیم.