کتاب‌های قطعه گمشده و ۵۰۰ پله تا قله در قم رونمایی شد

پایش روز - مراسم رونمایی از کتاب های تاثیر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید، ۵۰۰ پله تا قله و قطعه گمشده در قم به نویسندگی غلامعلی علایی رونمایی شد.

جلال بیطرفان _غلامعلی علایی در نشست خبری رونمایی از کتاب های “تاثیر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید” ،” ۵۰۰ پله تا قله” و “قطعه گمشده” با اشاره به اهمیت مسئله اشتغال و کارآفرینی، اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد اشتغال جوانان است که خود اشتغالی و کارآفرینی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی ادامه داد: جامعه باید نسل جوان را به سمت و سویی ببرد که خود در کنار ایجاد اشتغال، کارآفرینی داشته باشند.

این نویسنده و پژوهشگر عنوان کرد: کتاب قطعه گمشده کتابی است که در زمینه موفقیت راهکار ارائه داده و در این کتاب خودباوری را مورد توجه قرار دادم و همچنین در بخشی از این کتاب معاشرت با افراد موفق و توانمند را مورد تاکید قرار داده ام.

وی اضافه کرد: کتاب ۵۰۰ پله تا قله کتابی است که از بین هزاران جمله نفیس از نویسندگان مختلف ۵۰۰ جمله برگزیده شده است، در بخشی از رمز و راز موفقیت افراد موفق اشاره شده که این جملات ناب در همایش های برتر توسط افراد موفق بیان شده است.

علایی با اشاره به محتوای کتاب “تاثیر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید” گفت: این کتاب درباره نقش رسانه ها در کسب و کار است، در جامعه ما سازوکاری برای شناخت افراد شایسته نداریم و باید شرایطی فراهم شود تا افراد شایسته و نخبه شناسایی و از ظرفیت این عزیزان در اداره کشور به خوبی بهره برد.

وی بیان کرد: اگر بخواهیم جامعه پویا و موفق داشته باشیم باید به سمت جوانان و نخبگان برویم.

این نویسنده در ادامه تاکید کرد: بحث اشتغال در تمام دنیا از مقطع دبستان و دبیرستان و دانشگاه شکل می گیرد، باید تفکر کارآفرینی و خوداشتغالی در آنها نهادینه شود. کشورمان دارای منابع قابل توجه است و می توان کارهای تولیدی زیادی فراهم کرد.

علایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت مشارکت پرشور در انتخابات خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بر مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرده و همچنین انتخاب اصلح را مورد توجه قرار دادند.

وی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه و تکلیف همگان است و رسانه ها در این زمینه رسالت و وظیفه مهمی بر عهده دادند و باید کاندیداها را چالش کشیده و وزنه آنها مشخص وانتخاب اصلح انجام شود.

علایی افزود: در موشک و هوافضا جز رتبه های اول جهان هستیم که این موضوع نشان می دهد ظرفیت و توانایی کشورمان بسیار بالاست.