پژوهشگران برتر سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم تقدیر شدند

پایش روز - ٣ پژوهشگر سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم همزمان با هفته پژوهش با حضور مدیر عامل و معاونین سازمان تقدیر شدند.

به گزارش واحد خبر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم، مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم با حضور جوادیان  مدیر عامل سازمان و جمعی از مدیران و معاونین سازمان در سالن جلسات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم برگزار شد.

جوادیان در این جلسه با اشاره به اهمیت پژوهش در پیش برد اهداف و حل چالش های مدیریت شهری اظهار داشت: امروزه همه مدیران شهری به‌ویژه در کلانشهرها بر این باورند که در موضوعات مهم شهری و نحوه خدمات‌رسانی به شهروندان تحقیق و پژوهش باید در اولویت امور باشد.

وی افزود: همه بخش‌های شهری در حوزه‌های حمل‌ونقل، فرهنگی، عمرانی، زیست‌محیطی و بهداشتی، قبل از هر نوع اقدام توسعه‌ای باید موردپژوهش قرار گیرند تا نقاط ضعف و قوت سیستم شناسایی شود بنابراین پژوهش باید در همه بخش‌های مدیریت شهری به‌عنوان یک ضرورت برای تصمیمات کلانشهری عملیاتی شود.

خاطرنشان می کند فراخوان ارسال رزومه و فعالیت های  پژوهشی کارشناسان و مدیران حوزه سیما و منظر شهری هفته گذشته انجام‌شده که در نهایت آقایان ابوالفضل مهدی نیا، امید عیدی و روح الله فرزی رتبه‌های برتر پژوهشگران را به خود اختصاص دادند.