پانزدهمین جشنواره فراگیری نخستین واژه(آب) در قم برگزار شد

پایش روز - پانزدهمین جشنواره فراگیری نخستین واژه (آب) با هدف آشنایی دانش آموزان پایه اول ابتدایی با اهمیت آب در تالار آب شرکت آب و فاضلاب استان قم برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، پانزدهمین جشنواره فراگیری نخستین واژه (آب) با حضور جمع زیادی از دانش آموزان پایه اول ابتدایی از مدارس مختلف شهر قم در تالار آب شرکت آب و فاضلاب برگزار شد و دانش آموزان با ابزار نمایش و زبانی کودکانه  با اهمیت آب و روش‌های استفاده صحیح از این مایع حیاتی آشنا شدند.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان قم در حاشیه این مراسم با اشاره با اهمیت آب در زندگی انسان‌ها گفت: همه‌ساله با همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش استان جشنواره فراگیری نخستین واژه به منظور آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان پایه اول ابتدایی با اهمیت آب برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: با برگزاری این جشنواره تلاش می‌شود دانش آموزان پایه ابتدایی همزمان با فراگیری خواندن و نوشتن واژه «آب»، روش‌های استفاده درست از این مایع حیاتی را بیاموزند.

محمد کربلایی ابراهیمی سنین کودکی را بهترین زمان برای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه آب دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با برگزاری چنین برنامه‌های آموزشی و فرهنگی شاهد تربیت نسلی صرفه‌جویی باشیم که صیانت و حفاظت از منابع آبی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

اجرای نمایش عروسکی با موضوع آب، اجرای سرود، آموزش واژه آب و اهمیت آب توسط یکی از معلمان پایه اول و برنامه‌های متنوع و شاد از دیگر بخش‌های پانزدهمین جشنواره فراگیری نخستین واژه بود.