مسگری:

تحقیق و تفحص از فساد یکی از حقوق شورا است

پایش روز - نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: حق اعضای شورا به نمایندگی از مردم این است که از فساد تحقیق و تفحص کنیم.

محمود مسگری در نخستین نشست از سلسله نشست‌های خدمت مسجد محور و منطقه‌ای که در مسجد محمدیه خیابان باجک برگزار شد، اظهار کرد: اصل وجودیت شورا برای تضاد آرا است.
وی با اشاره به اینکه باد نظرات و تخصص‌های متفاوت در شورا فعال باشد، مطرح کرد: امروز بحث اصلی شورا پیگیری مطالبات مردمی و مبارزه با فسادهای درون شهرداری قم است.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه جدیدترین پرونده تحقیق و تفحص از پروژه متروی قم است، عنوان کرد: متاسفانه سالانه قول بهره‌برداری مترو به مردم داده می‌شود و باید بررسی کنیم که چرا این وعده عملیاتی نمی‌شود.
وی با اشاره به اینکه برای مردم قم کسر شان می‌دانیم که از شورای شهر مشهد و یا تهران التماس کنیم که واگن بگیریم، خاطرنشان کرد: متاسفانه گروهی برای این پرونده در شورای اسلامی شهر قم رای ندادند.
مسگری با بیان اینکه حق اعضای شورا به نمایندگی از مردم این است که از فساد تحقیق و تفحص کنیم، تصریح کرد: اختلاف تنها سر این موضوع است و تنها دعوای دفاع از حقوق مردم است.
وی با اشاره به اینکه باید ریال به ریال پولی که با عنوان عوارض از مردم گرفته می‌شود، بررسی شود، یادآور شد: بحث ما انتخاب شهرداری است که این خصوصیات و دغدغه‌ها را داشته باشد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه اولین عملکرد شورا انتخاب شهردار است، ابراز کرد: اصل ما بر اساس بیانیه گام دوم انتخاب شهردار انقلابی است.
وی اضافه کرد: انتظارات از شهرداری بیش‌تر است و به دنبال تزریق خون تازه‌ای در مدیریت شهری هستیم.