اجتماع مادران ١٢٠ کشور دنیا در قم برگزار می‌شود

پایش روز - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از برگزاری اجتماع مادران ١٢٠ کشور دنیا در حمایت از فلسطینی‌ها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام مرتضی شعبان‌زاده اظهار کرد: این اجتماع با عنوان «کودکان غزه در آغوش مادران جهان» ساعت ٩ صبح روز جمعه ٢٨ مهرماه با حضور مادران و کودکان استان قم و ١٢٠ کشور دنیا در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم افزود: در این اجتماع حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جوشقانیان رئیس موسسه روایت سیره شهدا سخنرانی و علی حبیب‌زاده مداحی خواهد کرد.
وی حمایت از فلسطینی‌ها و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی را مهم‌ترین هدف برگزاری این اجتماع ذکر کرد و گفت: رژیم صهیونیستی که ١۵ مهرماه از نظر اطلاعاتی و نظامی با شکست سنگین و غیرقابل ترمیم مواجه شده، برای جلوگیری از پیشروی نیروهای مقاومت و جبران این شکست مفتضحانه، مناطق مسکونی غزه را به شدت بمباران می‌کند.
حجت‌الاسلام شعبان‌زاده اظهار کرد: بمباران بیمارستان غزه نمونه بارز از خوی وحشی‌گری و نسل کشی رژیم صهیونیستی است که قلب ملت‌های جهان را جریحه‌دار کرده و مادران جهان در این اجتماع ضمن محکوم‌کردن این جنایت‌ها و ابراز همدردی با مادران و کودکان غزه، برای محاکمه سران رژیم صهیونیستی مطالبه خواهند کرد.