پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم در پی بمباران بیمارستان المعدانی غزه

پایش روز - دکتر رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم به نمایندگی از جامعه دانشگاهی این دانشگاه با صدور پیامی ضمن ابراز همدردی با ملت بی پناه فلسطین، حمله وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل را به بیمارستان المعدانی غزه محکوم کرد.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:
امام صادق(ع) : «مامِنْ مؤمن یَخْذُل اخاهُ و هو یقْدرُ علی نصْرتِه الّا خَذَلهُ الله فی الدُّنیا و الْاخرهِ
هر مؤمنی که برادر دینی خود را یاری ندهد با اینکه قدرت این کار را دارد، خداوند او را به حال خود واگذارد و در دنیا و آخرت خوار و ذلیلش کند.
رژیم غاصب اسرائیل با حمله وحشیانه خود به بیمارستان المعدانی غزه نفس‌های آخر خود را خواهد کشید چرا که این حرکت وحشیانه شعله‌های خشم همه انسان‌های جهان را برافروخته است. بی ‌شک کودک کشی، کشتار زنان ومردان بیگناه، ویران کردن خانه‌های مردم توسط رژیم غاصب اسرائیل در تاریخ بشریت ماندگار خواهد بود و در مقابل این جنایات جنگی، همبستگی و مقاومت مردم فلسطین لحظات پیروزی را نزدیک و نزدیک‌تر خواهد کرد تا نام منحوس اسرائیل از صفحه روزگار حذف شود. همانطور که مقام معظم رهبری مدظله العالی فرمودند:« اسرائیل ثابت کرده است که جز با زبان زور چیز دیگری نمی‌فهمد و با او جز با زبان قدرت یک ملت و قدرت یک امت اسلامی در سراسر عالم نمی شود، حرف زد.» پس امروز همه مسلمانان باید با مردم فلسطین همراه و همقدم شوند تا ظلم و ستم اسرائیل برای همیشه پایان یابد.
اینجانب به نمایندگی از جامعه دانشگاهی صنعتی قم ضمن محکوم نمودن حملات وقیح رژیم غاصب اسرائیل حمایت همه جانبه این جامعه دانشگاهی را در نجات مردم فلسطین اعلام می دارم و پیروزی جبهه مقاومت را از خداوند متعال خواستارم.
إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ