برای دومین سال پیاپی از موسسه خیریه انوار افتاب به عنوان موسسه برتر تجلیل شد

پابش روز - همزمان با هفته گرامیداشت تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی، مردمی‌سازی و فعالیت‌های جهادی و داوطلبانه، برای دومین سال پیاپی از موسسه خیریه انوار افتاب تجلیل شد.

حمیدرضا باقری – در این مراسم که با حضور وحید یامین‌پور دبیر شورای عالی جوانان کشور برگزار شد از ۲۸ تشکل جهادی قم و از خدابخش اسماعیلی به عنوان نماینده موسسه انوار افتاب در تالار فرهنگ و هنر این استان تجلیل شد.

وحید یامین‌پور معاون وزیر ورزش و جوانان در این مراسم با بیان اینکه کار داوطلبانه و عام المنفعه دو خصوصیت اصلی تشکل‌های مردمی است، گفت: ارتقای بینش، بهبود کیفیت زندگی و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی سه کارکرد تشکل‌های مردمی است و دولت وظیفه دارد از این حرکت‌ها حمایت کند.

ابوالقاسم مقیمی معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم نیز در این مراسم با اشاره به ویژگی‌ها و شاخص‌های تشکل‌های مردمی استان اظهار داشت: نخستین ویژگی تشکل‌های قم، خدمتگزاری به حرم کریمه اهل بیت‌(س) است، همچنین هیچ انتظاری برای حمایت دولتی ندارند.

خدابخش اسماعیلی اعضای هیات مدیره و مدیر آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب نیز با بیان اینکه خدمت به نیازمندان و برداشتن قدم های خیر، در مسیر بندگی خداست، افزود: کار خیر خیلی در زندگی ما موثر بوده و از ابتدای ورود به این کار تاثیر آن در زندگی ما بسیار مشهود است.