مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم: شبکه  فاضلاب شهر قم توسعه می‌یابد

مهدی زرنوشی –  مهندس حسن بختیاری از توسعه شبکه فاضلاب در قم خبر داد و گفت: اولویت توسعه شبکه فاضلاب بر اساس مشکلات زیست‌محیطی ناشی از رهاسازی فاضلاب در معابر و انهار و مناطق با تراکم ساختمانی بالا است. وی در همین راستا از اجرای شبکه فاضلاب در خیابان مهدیه قم و فرعی آن به […]

مهدی زرنوشی –  مهندس حسن بختیاری از توسعه شبکه فاضلاب در قم خبر داد و گفت: اولویت توسعه شبکه فاضلاب بر اساس مشکلات زیست‌محیطی ناشی از رهاسازی فاضلاب در معابر و انهار و مناطق با تراکم ساختمانی بالا است.

وی در همین راستا از اجرای شبکه فاضلاب در خیابان مهدیه قم و فرعی آن به طول ۵ کیلومتر خبر داد و خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال از ابتدای سال جاری شروع شده و همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه تاکنون یک هزار متر از خط اصلی این مسیر با لوله‌های به اقطار ۵۰۰ و ۶۰۰ میلی‌متر در عمق ۶ و ۹ متر در خیابان‌های توانیر و امام خمینی(ره) اجرا شده است، اظهار کرد: در تلاش هستیم تا شهریورماه این پروژه به طول کامل اجرا شده و آماده بهره‌برداری شود.

وی با تأکید بر اینکه خطوط اجرا شده در خیابان‌های توانیر و امام خمینی(ره) برای تحت پوشش قرار دادن بخش عمده محدوده خیابان مدرس در نظر گرفته شده است، یادآور شد: در صورت تأمین اعتبار و مشارکت اهالی شبکه‌های فرعی اطراف این خطوط نیز قابل اجرا است.