رئیس کل دادگستری استان قم: کشف حجاب و بی حجابی جرم مشهود است

مهدی زرنوشی ، حجت الاسلام علی مظفری در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت : بی حجابی امروزه به عنوان یک موضوع سیاسی مطرح است و مطابق با قوانین قبلی دستگاه قضا با مرتکب برخورد خواهد شد . وی در رابطه با اقدامات صورت گرفته برای مقابله با موضوع بی حجابی به پلمپ چندین رستوران […]

مهدی زرنوشی ، حجت الاسلام علی مظفری در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت : بی حجابی امروزه به عنوان یک موضوع سیاسی مطرح است و مطابق با قوانین قبلی دستگاه قضا با مرتکب برخورد خواهد شد .

وی در رابطه با اقدامات صورت گرفته برای مقابله با موضوع بی حجابی به پلمپ چندین رستوران ، کافی شاپ و مرکز خرید اشاره کرد و گفت: در مواردی که فرد اصرار به تکرار جرم داشته باشد مطابق با قانون با وی برخورد خواهد شد.

حجت الاسلام علی مظفری بیان کرد: در حوزه ثبت موفق به کسب رتبه اول کشوری در عرصه های مختلف شدیم که با ادامه این روند در آینده نه چندان دور مشکلات ثبتی در استان نخواهیم داشت.

وی همچنین اضافه کرد: در حوزه پزشکی قانونی که پرونده ها سابقا به تهران فرستاده می شد و به اطاله دادرسی منجر می شد به دنبال سفر ریاست جمهوری به قم ، جز در موارد اندک این مشکل حل شده است .

رئیس کل دادگستری اظهار داشت: در سال گذشته هیچ زندانی بلاتکلیف نبوده و همه زندانیان در موعد مقرر خود تعیین تکلیف شده و هیچ مشکلی در این حوزه وجود ندارد.

حجت الاسلام مظفری خاطرنشان کرد: در سه سال گذشته حدود ۶۰ قاضی و بیش از ۱۰۰ پرسنل اداری به مجموعه دادگستری استان جذب شد.

وی به خبرنگاران توصیه کرد: در رابطه با مسائل قضایی با احتیاط بیشتری وارد شد و به شنیده ها اکتفا نشود ،کلام و قلم شما امانت است و سعی کنید امانت را در انتشار اخبار حفظ کنید.

حجت الاسلام مظفری همچنین ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۳۵۰ پرونده رسوبی داشتیم که معمولا این رقم همه ساله ثابت است و همه پرونده ها در جریان دادرسی قرار گرفته اند.

مظفری در ادامه به بیان یکی از بزرگترین مشکلات حقوقی جامعه که عدم توجه به سند رسمی در هنگام معامله و خرید و فروش است پرداخت و توصیه کرد در این زمینه باید اطلاع رسانی مطلوب صورت پذیرد تا مردم فریب نخورند و در قراردادهای رسمی با یک حقوقدان مشورت کنند.

وی همچنین به مردم توصیه کرد فریب شرکت های هرمی را نخورند و به تبلیغات آنان اعتنا نکنند.