پیام رئیس دانشگاه صنعتی قم در خصوص محکومیت اقدام اتحادیه اروپا در تحریم بسیج دانشجویی کشور

بسمه تعالی فَٱصۡبِرۡ إِنَّ وَعۡدَ ٱللَّهِ حَقّٞ وَلَا یَسۡتَخِفَّنَّکَ ٱلَّذِینَ لَا یُوقِنُونَ ( سوره روم_ آیه ۶۰) بسیج یکی از مهم ترین، مکتبی ترین و مردمی ترین نیروهایی است که در رشد و شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دخیل می باشد ؛ به حدی که بسیج که یکی از نوآوری های امام راحل در […]

بسمه تعالی
فَٱصۡبِرۡ إِنَّ وَعۡدَ ٱللَّهِ حَقّٞ وَلَا یَسۡتَخِفَّنَّکَ ٱلَّذِینَ لَا یُوقِنُونَ ( سوره روم_ آیه ۶۰)

بسیج یکی از مهم ترین، مکتبی ترین و مردمی ترین نیروهایی است که در رشد و شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دخیل می باشد ؛ به حدی که بسیج که یکی از نوآوری های امام راحل در انقلاب اسلامی بوده است و امروز به الگویی برای تمامی آزادگان دنیا بدل شده است.
ایران اسلامی به خود می بالد که پیر و جوان، مرد و زن با فرهنگ ها ، قومیت ها و تحصیلات مختلف فقط و فقط برای یک هدف مقدس که عمل به فرمایشات ولی و رهبر در سایه قرآن کریم است در کنار هم جمع شده اند و همواره آبادی، آزادی،خودکفایی و خودباوری را به ارمغان آورده اند.
امروز ترس دشمن از این نهاد مقدس کاملا مشهود است چرا که در جبهه علم و فناوری جوانان بسیجی دور هم گرد آمده اند تا با جهاد علمی، جهاد سازندگی، مطالبه گری سیاسی، رشد فرهنگی و معنوی و جنبش نرم افزاری برای ایران اسلامی استقلال و آزادی را رقم بزنند. بر این اساس است که اتحادیه اروپا با تحریم بسیج دانشجویی رعب و وحشت خود را این چنین به تصویر کشیده است.
اینجانب به نمایندگی از جامعه ولایت مدار دانشگاه صنعتی قم ضمن محکومیت این اقدام مذبوحانه‌ و حمایت قاطع از بسیج دانشجویی اعلام می دارم هر یک از بسیجیان ما در جبهه دانشگاه یک حاج قاسم سلیمانی هستند و با حضور این عزیزان شعله های درخشان انقلاب اسلامی هر روز فروزان تر و اقتدارمان در دنیا هر روز بیشتر و بیشتر خواهد شد‌.
جلال رضایی نور