کل اخبار 1431 اخبار امروز : 0
  • تاریخ : چهارشنبه - ۵ - اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 - April - 2024
  • ساعت :

    ویژه برنامه های دهه کرامت در قم اعلام شد

    سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم بیان کرد: از ماه‌ها قبل در راستای گرامیداشت دهه کرامت، در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای برای تکریم این ایام صورت گرفته است .
    فخرالادین یوسف پور؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی نژاد  سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های شهرداری قم همزمان با دهه کرامت که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: از ماه‌ها قبل در راستای گرامیداشت دهه کرامت، در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای برای تکریم این ایام صورت گرفته است .

    وی در تشریح برنامه ها گفت:با همکاری شورای هیئات مذهبی، امشب یک کاروان گل ، همراه با نورافشانی حرکت داده میشود. هم‌زمان با همین برنامه ، جشن بزرگی در ورزشگاه حیدریان با حضور مداح اهل‌بیت ،محمدحسین طاهری برگزارمی‌ گردد.

    طباطبایی نژاد افزود:فردا با مشارکت مجموعه های مختلف ،برنامه اجتماع دختران در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله و  اجرای سرود «بهترین دختر دنیا» را خواهیم داشت . در بعد از ظهر روز میلاد، با حضور مداحان هلالی ،رویان فر و صابر خراسانی جشن ویژه‌ای برگزار خواهد شد. روز سوم ولادت ،جشن ویژه در بوستان بنیادی با مشارکت مجموعه‌های مردمی و شام میلاد در بوستان طراوت با حضور ابوذر روحی جشن برگزار می گردد.

    وی اظهار داشت:برای اولین‌بار با مشارکت مجموعه‌های مردمی و هیئات ، تا آخر ایام دهه کرامت، نمایشگاه فرهنگی در میدان آستانه برگزار و برقرار خواهد بود.

    سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم،عنوان کرد:گروه‌های گردشگری در دهه کرامت خواهیم داشت، توری با عنوان «کاروان خواهر خورشید» برگزار می گردد که اماکنی از جمله:حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران، امامزادگان واجب‌التعظیم و…  برای اجرای این تور در نظر گرفته شده‌اند.

    وی ادامه داد:اجرای سرودهای خیابانی در دهه کرامت و همچنین اجرای سرود ویژه‌ای که تهیه گردیده را برگزار خواهیم نمود . در شب سوم خرداد در پنج نقطه ،نورافشانی خواهیم داشت . در چند بوستان بانوان،نمایشگاه توانمندی بانوان برگزار می‌گردد .

    طباطبایی نژاد در پایان گفت:برگزاری همایش پیاده‌روی ،برگزاری سلسله جشن‌های «بهشت کرامت» در بوستان‌ها در دهه کرامت ، اجرای طرح «بانوی بهشت» در مراکز فرهنگی در شش الی هفت نقطه مستقر در شهر، کارگاه تبیینی در خصوص حجاب و عفاف قم‌شناسی و نمایشگاه ،برگزاری برنامه ویژه‌ای برای دختران نیروهای شهرداری که حجاب اولی و تازه تکلیف هستند در همین دهه کرامت در خود شهرداری ، اجرای طرح «بانوی بهشت» در بوستان‌های شهری ، برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و نمایشگاهی در مساجد با طرح «محراب شهر»، برگزاری جشنواره مسطور با دانشگاه فنی‌حرفه‌ای  اقداماتی است که سازمان برای دهه کرامت در نظر گرفته است.

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا