مدیرکل تامین اجتماعی قم: بیش از سه‌ هزار میلیارد تومان تعهدات بیمه‌ای تامین اجتماعی قم پرداخت شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم به نقل از ایرنا، محمد عاشوری روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان، سه ‌هزار میلیارد تومان مربوط به تعهدات بلندمدت بوده که به مستمری‌بگیران بازنشسته، از کارافتاده و بازمانده‌ها پرداخت شد. وی اضافه کرد: همچنین ۲۹۴ میلیارد تومان در قالب […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم به نقل از ایرنا، محمد عاشوری روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان، سه ‌هزار میلیارد تومان مربوط به تعهدات بلندمدت بوده که به مستمری‌بگیران بازنشسته، از کارافتاده و بازمانده‌ها پرداخت شد.

وی اضافه کرد: همچنین ۲۹۴ میلیارد تومان در قالب تعهدات کوتاه‌مدت به بیمه‌شدگان استان پرداخت شد که شامل غرامت دستمزد ایام بیماری، ایام بارداری، کمک‌هزینه ازدواج، کمک‌هزینه مراسم ترحیم و سایر موارد دیگر است.

وی ادامه داد: در این مدت تامین اجتماعی قم در قالب تعهدات کوتاه‌مدت مدت سه هزار و ۵۰۱ فقره کمک‌هزینه بارداری، یک هزار و ۳۲۴ فقره کمک‌هزینه پزشکی، ۳۵ فقره کمک‌هزینه سفر بیمار، ۲۰۳ مورد کمک‌هزینه مراسم ترحیم و ۹ هزار و ۴۹۴ مورد غرامت دستمزد ایام بیماری پرداخت کرده است.

عاشوری بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی در تلاش است بتواند خدمات را به سهولت و سرعت در اختیار جامعه هدف از جمله بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان قرار دهد.

وی یادآور شد: یکی از دستاوردهای سازمان تامین اجتماعی، الکترونیکی کردن پرونده‌های جامعه هدف است که با این کار ارائه خدمت به آن‌ها سرعت یافته و دسترسی به اطلاعات آن‌ها راحت‌تر می‌شود.

به گفته وی، ۸۱۵ هزار و ۵۱۲ نفر از جمعیت قم تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که حدود ۶۳ درصد از جمعیت استان را شامل می‌شود.

خدمات‌رسانی به جامعه هدف تامین اجتماعی در قم از طریق چهار شعبه اصلی، ۲ شعبه اقماری و پنج واحد کارگزاری انجام می‌شود.