برگزاری تورهای رایگان قم‌گردی در ایام نوروز

علیرضا ارجمندی اظهار کرد: تورهای قم‌گردی با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهر قم با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم و با حضور راهنمایان گردشگری در ایام نوروز برگزار می‌شود.

حمیدرضا باقری، علیرضا ارجمندی اظهار کرد: تورهای قم‌گردی با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری شهر قم با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم و با حضور راهنمایان گردشگری در ایام نوروز برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم ادامه داد: این تورها برای دوازدهمین سال متوالی به‌صورت رایگان برای شهروندان و زائران برگزار شده تا بتواند در معرفی بخشی از جاذبه‌های گردشگری قم نقش موثری ایفا کند.

او ادامه داد: حضور در اماکن تاریخی و فرهنگی، اماکن تفریحی، مراکز زیارتی و مذهبی همراه با برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی برای این تورها پیش‌بینی‌شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم با بیان اینکه در استان قم بیش از ۳۶۰ اثر تاریخی وجود دارد گفت: ۱۰ موزه و بنای تاریخی با حضور راهنمایان و کارشناسان میراث‌فرهنگی برای بازدید گردشگران آماده شده است.

ارجمندی ادامه داد: این تورهای گردشگری در ایام نوروز همه‌روزه از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح‌ها و ۱۵ تا ۱۸ عصرها برگزار و ثبت نام آن از طریق سامانه ۱۳۷ انجام می شود.