مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تاکید کرد؛ لزوم رعایت شئونات ماه مبارک رمضان در تاسیسات گردشگری قم

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، علیرضا ارجمندی، ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: به تاسیسات گردشگری استان ابلاغ شده تا با رعایت شئونات و حرمت ماه مبارک به مسافران خدمات ارائه دهند. مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم ادامه داد: تاسیسات گردشگری قم ضمن رعایت شئون […]

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، علیرضا ارجمندی، ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: به تاسیسات گردشگری استان ابلاغ شده تا با رعایت شئونات و حرمت ماه مبارک به مسافران خدمات ارائه دهند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم ادامه داد: تاسیسات گردشگری قم ضمن رعایت شئون اسلامی و پوشاندن فضای خود به نحوی که از بیرون قابل رویت نباشد،می‌توانند به مسافران خدمات ارائه کنند.

ارجمندی تصریح کرد: ضوابط و نحوه صدور مجوز ویژه رمضان برای واحدهای صنفی در ماه مبارک رمضان از طریق اتحادیه‌های صنفی ذیربط به اعضای تحت پوشش ابلاغ شده است و مسئولیت رعایت نکردن موارد مطرح شده متوجه مسئولان و متولیان اماکن مربوطه خواهد بود.