نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، محمد عاشوری مدیرکل تامین اجتماعی قم در آیین پایانی نخستین جشنواره « خوشرویی و پاسخگویی » نهادینه کردن تجلی اخلاق اسلامی و احترام به مردم و بهبود فرهنگ تکریم ارباب رجوع را از جمله اهداف این جشنواره عنوان کرد. وی با بیان این که یکی […]
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، محمد عاشوری مدیرکل تامین اجتماعی قم در آیین پایانی نخستین جشنواره « خوشرویی و پاسخگویی » نهادینه کردن تجلی اخلاق اسلامی و احترام به مردم و بهبود فرهنگ تکریم ارباب رجوع را از جمله اهداف این جشنواره عنوان کرد. وی با بیان این که یکی از ویژگیهای بارز دین مبین اسلام مردم داری و تکریم ارباب رجوع است، اظهارداشت: نخستین جشنواره «خوشرویی» تامین اجتماعی قم با شاخصه هایی از جمله خوش اخلاقی، حسن خلق، پاسخگویی، رعایت احترام ارباب رجوع، پرهیز از تنش و درگیری، احساس مسئولیت نسبت به حقوق مراجعان داوری گردید و همکارانی که بیشترین امتیاز در شاخص های اعلام شده را داشتند به عنوان برگزیده معرفی شدند. بر اساس این گزارش علی مخلص، فاطمه عسگری ورجانی، زینب بیگدلی، مصطفی رسولی، علیرضا صلواتی، رسول قربانعلی زاده، سید محمد حسین علوی نسب، ابراهیم اناری، امیر پیرامن، امیر حاجی رحیمی، محمد امین صادقی، جمال مومن نژاد، سید رضا میرحسینی، میثم جعفری، مهدی مرشدین فر، محمد حسن کریمی، مریم کیانی پور، صدیقه چراغی، حدیقه سیری، مهدی پژمان و مجتبی میرزایی به عنوان ۲۱ برگزیده نخستین جشنواره خوشرویی و پاسخگویی کارکنان تامین اجتماعی قم در سال ۱۴۰۱ معرفی و با اهدای لوح سپاس و جوایزی از آنان تقدیر گردید.
Δ