با استقبال کم نظیر شرکای اجتماعی استان؛ جشن تجلیل از شرکای اجتماعی توسط تامین اجتماعی قم برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم ، مدیرکل تامین اجتماعی استان در این جشن که همزمان با اعیاد شعبانیه برگزار شد گفت : جلسات هم اندیشی و تجلیل از شرکای اجتماعی رسالت خدمتگزاران مردم در تامین اجتماعی است و این حرکت فرهنگی اجتماعی را استمرار خواهیم داد . ‘ محمد عاشوری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم ، مدیرکل تامین اجتماعی استان در این جشن که همزمان با اعیاد شعبانیه برگزار شد گفت : جلسات هم اندیشی و تجلیل از شرکای اجتماعی رسالت خدمتگزاران مردم در تامین اجتماعی است و این حرکت فرهنگی اجتماعی را استمرار خواهیم داد .
‘ محمد عاشوری ‘ اظهار کرد : برنامه های خوبی از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در حوزه شرکای اجتماعی تدوین و در استانها در حال اجرا است .
وی با اشاره به اینکه تامین اجتماعی، بزرگترین سازمان بیمه‌گر اجتماعی کشور و مهم‌ترین حلقه در بخش بیمه‌های اجتماعی نظام جامع رفاه و تأمین‌اجتماعی کشور با پوشش بالغ بر نیمی از جمعیت کشور است خاطرنشان کرد : در دوره مدیریتی جدید سازمان تأمین‌اجتماعی، سه مفهوم “تحول”، “عدالت” و “اعتماد” به عنوان ایده مرکزی سازمان و راهنمای عمل تصمیمات و اقدامات در نظر گرفته شد تا کژکارکردی‌های سازمان متناسب با این سه مفهوم شناسایی و مرتفع شده و تحول در سه سطح چشم‌انداز، سیاست‌های کلان و رویه‌های اقدام و عمل در تأمین‌اجتماعی محقق شود.
مدیرکل تامین اجتماعی قم با اشاره به اقدامات دولت سزدهم در حوزه تامین اجتماعی گفت : تسویه بدهی بانکی بالغ بر ۸۸ هزار میلیارد تومانی سازمان به‌عنوان بزرگ‌ترین تسویه تاریخ نظام بانکی از مهمترین اقدامات سازمان تامین اجتماعی در یک سال اخیر است.
وی تصریح کرد: طراحی و اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی در قالب بیمه دانشجویان و بیمه زنان خانه‌دار و دختران و افزوده شدن بالغ بر یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر بیمه‌شده جدید از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم از دیگر موفقیت های دولت مردمی آیت الله رییسی در حوزه تامین اجتماعی است.
عاشوری توسعه خدمات غیرحضوری (از ۳۰ به ۴۲ خدمت)، اجرای گام نخست هوشمندسازی و ارتقای پایداری طرح ملی نسخه الکترونیک تا بالای ۹۵ درصد را نیز از اقدامات دولت سیزدهم در حوزه تامین اجتماعی برشمرد.
رییس کانون بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی استان قم نیز در این مراسم گفت: فعالیت های تامین اجتماعی در استان قم مطلوب بوده و بازنشستگان از خدمات رسانی این سازمان رضایت دارند.
تقی نصیری افزود: با همکاری سازمان تامین اجتماعی امسال به بیش از ۲۰۰۰ تَن از بازنشستگان و مستمری بگیران وام قرض الحسنه داده شده است که نسبت به سال گذشته ۳۵۰ درصد رشد داشت.
وی از اعزام ۱۰۰۰ نفر از بازنشستگان و خانواده هایشان به مشهد مقدس در قالب طرح کرامت رضوی، اعزام ۵۰۰ نفر به کربلای معلی، عیادت از بازنشستگان و مستمری بگیران در منزل، پیگیری مطالبات بازنشستگان در فضایی آرام و اطلاع رسانی خدمات کانون به اعضا از جمله خدمات رسانی کانون بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی قم در دوره جدید مدیریتی نام برد.
بر اساس آخرین آمار منتشر شده در استان قم ۸۱۵ هزار تَن زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که خدمات مختلف بیمه ای و درمانی را دریافت می کنند.
سازمان تامین اجتماعی در استان قم دارای ۴ شعبه اصلی ، ۲ شعبه اقماری، ۵ کارگزاری رسمی و ۴ مرکز ملکی درمانی دارد.
اجرای آوازخوانی سنتی توسط آقای مظفری و قرعه کشی و اهدای جوایز به شرکت کنندگان از بخشهای دیگری این برنامه بود .
در پایان از سوی اداره کل تامین اجتماعی استان قم از شماری از فعالان حوزه کارفرمایی، کارگری و بازنشستگان استان تجلیل به عمل آمد .
این مراسم با استقبال کم نظیر شرکای اجتماعی تامین اجتماعی قم برگزار شد.