پایش روز – برگزیدگان بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه کارکنان تامین اجتماعی قم معرفی شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، محمد تلخابی در گفت‌وگویی با اعلام پایان یافتن و مشخص شدن نتایج بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج الابلاغه کارکنان تامین اجتماعی استان، اظهار داشت: این مسابقه‌ها در رشته‌های نهج البلاغه، مفاهیم، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ ۵ جزء ،حفظ ۱۰ جزء، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، محمد تلخابی در گفت‌وگویی با اعلام پایان یافتن و مشخص شدن نتایج بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج الابلاغه کارکنان تامین اجتماعی استان، اظهار داشت: این مسابقه‌ها در رشته‌های نهج البلاغه، مفاهیم، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ ۵ جزء ،حفظ ۱۰ جزء، حفظ بیست جزء و حفظ کل با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در تالار امام رضا (ع) این اداره کل برگزار که پس از اتمام مسابقات نتایج مشخص شد.
وی گفت: در هر بخش افراد اول تا سوم مشخص شدند که نفرات اول هر رشته به جز اذان و نهج البلاغه به ‌مرحله کشوری که اول تا پنجم اسفند ماه امسال در  بندرعباس برگزار می گردد راه پیدا کردند.
وی ادامه داد: در رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم، سید مرتضی مرتضوی رتبه نخست استانی را کسب کرد.
تلخابی بیان کرد: در بخش حفظ ۱۰ جزء برادران، علی نبی لو رتیه نخست و در بخش خواهران هم صالحه صابری باقرپور و انیسه حصاری رتبه های اول و دوم را از آن خود نمودند.
دبیر بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان تامین اجتماعی قم، بیان کرد: در رشته قرائت ترتیل و در بخش برادران نیز عبدالعظیم رشیدالماسی رتبه اول، محمدرضا نبی لو رتبه دوم و سید محمد صادق محمدی رتبه سوم را به‌دست آورد.
وی با معرفی برگزیدگان رشته قرائت تحقیق آقایان بیان کرد: عباس بحرینی، مهدی داودی و رضا رجبی رسول به‌ترتیب موفق به‌کسب رتبه‌های ‌اول تا سوم در این رشته شدند.
وی افزود: در رشته اذان نیز مصطفی قربانی گنجه، سید محمد حسین علوی نسب و مجتبی باآبرو به ترتیب توانستند به عناوین اول تا سوم دست پیدا کنند.
تلخابی یادآور شد: در رشته ترتیل بانوان لیلا فاخر، معصومه فاضل و طیبه سراجی رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
وی ادامه داد: در رشته قرائت تحقیق بانوان نیز زهرا سادات موسوی مقام نخست را کسب کرد.
تلخابی گفت: در رشته مفاهیم، سید جواد کاظمی علوی و محمد مهدی طهرانی رتبه های اول و سوم و در بخش بانوان هم رویا بیاتی و مریم نظری رتبه های دوم و سوم را از آن خود کردند.
در رشته نهج البلاغه بانوان، خانم نرگس محمدیان و زهره ضیایی مقام اول و سوم استانی را کسب کردند.