بیانیه جمعیت پیشرفت و عدالت استان قم برای سالروز ۱۹ دی و توهین نشریه فرانسوی به رهبر معظم انقلاب : بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری (مدظله العالی) : ۱۹ دی مبدأ یک حرکت عمومی در میان ملت ایران شد. حماسه ۱۹ دی یادآور قیام خونین مردم قم در اعتراض به توهین به ساحت مرجعیت شیعه و رهبر بزرگوار نهضت اسلامی حضرت امام خمینی(ره) ، برگرفته از شعور و غیرت دینی مردم در حمایت از رهبران مذهبی خود […]

مقام معظم رهبری (مدظله العالی) :
۱۹ دی مبدأ یک حرکت عمومی در میان ملت ایران شد.

حماسه ۱۹ دی یادآور قیام خونین مردم قم در اعتراض به توهین به ساحت مرجعیت شیعه و رهبر بزرگوار نهضت اسلامی حضرت امام خمینی(ره) ، برگرفته از شعور و غیرت دینی مردم در حمایت از رهبران مذهبی خود است.

در این روزها که دشمنان اسلام با تهدید و فتنه گری می‌خواهند به ایران و ایرانی ضربه بزنند و مانع پیشرفت روز افزون جوانان ما شوند،‌ بر هر ایرانی غیرت‌مند به ویژه مردم مبارز شهر مقدس قم واجب است که با بصیرت و آگاهی در مقابل هر گونه نفوذ دشمن ایستادگی کنند.

اما اینک و در بزنگاه ِ مهم ۱۹ دی ۱۴۰۱، اقدام موهن نشریه هتاک شارلی ابدو در توهین به مرجعیت دینی و سیاسی جهان اسلام و رهبر معظم انقلاب بار دیگر دوستداران انقلاب و ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی و استان قم را خشمگین ساخته است.
دشمنان شک نکنند که این جنس رفتارهای نخ نمای ِ متوحشانه و تکراری، سرانجامی جز رسوایی و شکست برای ایشان نخواهد داشت.
مگر نه اینکه در دی ماه سال ۵۶ این توهین بی‌شرمانه رسانه‌ای به ساحت امام امت بود که خشم ِ ملت بیدار ایران عزیز را برانگیخت و رژیم منحوس پهلوی را به سقوط و نابودی کشاند.
و در این برهه حساس تاریخی، بدون شک دولت فرانسه مسئول عواقب این اهانت بی‌شرمانه علیه مرجعیت است و مقامات این کشور باید در پیشگاه ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی و یکایک مسلمانان و آزادیخواهان جهان پاسخگو و شرمسار باشند.
بدون شک نشریه شارلی ابدو، بدون تضمین و حمایت عناصر صهیونیستی و مستکبر نمی‌تواند این چنین هتاکانه و وقیحانه در مواجهه با انقلاب اسلامی و ارکان آن و اعتقادات راسخ و الهی ملت ایران رفتار کند.

قطعا وزارت امور خارجه نسبت به تذکر شدید به مقامات ذی ربط فرانسوی، به منظور برخورد با این نشریه با هدف جلوگیری از تداوم این اهانت‌ها و نفرت افکنی‌ها اقدام نموده و می‌بایست تا حصول نتیجه، آن را با دقت و حساسیت پیگیری نماید.

آینده از آن اهلِ ایمان است و روزهای عزت و شوکت حقیقی ملت‌ها از افق ایران اسلامی آشکار خواهد شد. ان‌شاءالله

جمعیت پیشرفت و عدالت استان قم