نمایشگاه گردشگری بهمن ماه فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های قم است

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، علیرضا ارجمندی صبح امروز ۲۸ آذر در جلسه هماهنگی حضور در نمایشگاه گردشگری بین‌المللی تهران که در دفتر ابراهیم ملکی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قم و مسئولین شهرداری و شهرداران توابع برگزار شد، با توجه به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در بهمن ماه سال جاری […]

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم، علیرضا ارجمندی صبح امروز ۲۸ آذر در جلسه هماهنگی حضور در نمایشگاه گردشگری بین‌المللی تهران که در دفتر ابراهیم ملکی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قم و مسئولین شهرداری و شهرداران توابع برگزار شد، با توجه به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در بهمن ماه سال جاری گفت: این رویداد مهم فرصت مناسبی است برای اینکه ظرفیت‌های قم در سطح ملی و بین‌المللی معرفی شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم ادامه داد: حضور شهرداری‌ها در این نمایشگاه علاوه بر اینکه می‌تواند در جهت جذب سرمایه‌گذار برای قم موثر باشد، موجب تقویت صنعت گردشگری و معرفی هرچه بهتر ظرفیت‌های مختلف در قم خواهد شد.

ارجمندی با اشاره به این موضوع که نمایشگاه گردشگری تهران ویترین نمایش ظرفیت، دستاورد و موقعیت استان‌ها است عنوان کرد: در این نمایشگاه نیز در حوزه صنایع‌دستی یک اثر فاخر منبت رونمایی میشود.

او خاطرنشان کرد: شهرداری‌های شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه قم می‌توانند با تولید محتوا و بسته‌های تبلیغاتی به معرفی حوزه سرزمینی تحت امر خود بپردازند.

ابراهیم ملکی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قم نیز در این نشست خواستار همکاری و همدلی تیم اجرایی میراث‌فرهنگی و شهرداری شد و بر اهمیت حضور پر قدرت در نمایشگاه گردشگری بهمن ماه تهران تاکید کرد.

تهیه و تنظیم:محمد سعید قادری