با هدف تقدیر از زحمات شرکت های حمل و نقل برگزار شد؛ از زحمات و تلاش های شرکت های حمل و نقل و رانندگان برتر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پایش روز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم، همزمان با فرا رسیدن هفته حمل و نقل و به پاس قدردانی از تلاش‌های ارزنده رانندگان زحمتکش در این عرصه، مراسمی با حضور مسئولین و مدیران شرکت های حمل و نقل و نماینده رانندگان در سالن […]

به گزارش پایگاه خبری پایش روز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم، همزمان با فرا رسیدن هفته حمل و نقل و به پاس قدردانی از تلاش‌های ارزنده رانندگان زحمتکش در این عرصه، مراسمی با حضور مسئولین و مدیران شرکت های حمل و نقل و نماینده رانندگان در سالن اجتماعات انبار نفت “شهید زین الدین قم” برگزار شد.

بر پایه این گزارش محمدرضا حصیری سرپرست منطقه قم با خوش آمدگویی به زحمتکشان عرصه تأمین،  توزیع و نگهداشت فرآورده های نفتی از تلاش های بی شائبه و شبانه روزی این عزیزان قدردانی نموده و فعالیت مضاعف ناوگان حمل و نقل فرآورده‌های نفتی در سال جاری را قابل ستایش دانست.

حصیری افزود تمام رانندگان عزیز تلاش خود را جهت خدمت به مردم شریف می نمایند ولیکن شاخص های انتخاب رانندگان برتر از جمله حضور مستمر و شبانه روزی در امر توزیع فرآورده های نفتی، رعایت اصول ایمنی در تأسیسات و مجاری ،همکاری با واحد حمل و نقل، میزان کارکرد در امر سوخترسانی منطقه، رعایت الزامات بهداشتی و زیست محیطی،  تعامل مناسب با مجاری عرضه، رعایت دستورالعمل های عملیاتی در تأسیسات و در نهایت رعایت موارد فنی و ایمنی وحراستی نفتکش بوده است و این عزیزان توانسته اند بر اساس این شاخص‌ها به بهترین شکل ممکن فعالیت نمایند.

در ادامه جلسه، حسین سعیدی فر رئیس تأمین و توزیع ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در خصوص حمل و نقل فرآورده های نفتی،  پیام  تقدیر مدیر عامل شرکت را به مناسبت هفته حمل و نقل برای جمع حاضر قرائت نمود.

در پایان جلسه سرپرست منطقه قم و هیئت همراه در جمع رانندگان به‌طور میدانی حاضر و از نزدیک در جریان مشکلات بخش حمل و نقل قرار گرفتند.

لازم به ذکر است از سه راننده برتر آقایان محمدحسین رشیدی، مصطفی عبادزاده و مجید حاجی صادقیان و همچنین مدیران عامل شرکت‌های تعاونی نفتکش‌ها، فروزان ترابر و صادق ترابر نیز با اهداء لوح سپاس و هدیه یادبود، تقدیر بعمل آمد.