بازدید دانش آموزان از نیروگاه خورشیدی ۱۰۰کیلوواتی قم

به گزارش پایگاه خبری پایش روز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق قم، بیش از ۸۰ نفر از دانش آموزان قمی از تأسیسات تولید برق نیروگاه خورشیدی ۱۰۰کیلوواتی قم و تاسیسات قدیمی دیزل ژنراتور تأمین برق حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) بازدید کردند. دانش آموزان در این بازدید ضمن آشنایی با […]

به گزارش پایگاه خبری پایش روز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق قم، بیش از ۸۰ نفر از دانش آموزان قمی از تأسیسات تولید برق نیروگاه خورشیدی ۱۰۰کیلوواتی قم و تاسیسات قدیمی دیزل ژنراتور تأمین برق حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) بازدید کردند.

دانش آموزان در این بازدید ضمن آشنایی با اهمیت انرژی الکتریکی در زندگی امروز انسان، چگونگی تولید برق با استفاده از انرژی خورشید توسط نیروگاه‌های تجدید پذیر و راهکارهای مدیریت در مصرف برق را فرا گرفتند.

تولید انرژی پاک و بدون آلودگی از مزیت‌های مهم نیروگاه‌های خورشیدی بود که در این بازدید علمی و آموزشی توسط کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق استان قم برای دانش آموزان تشریح شد.

بازدید از دیزل ژنراتور قدیمی و خارج از مدار تأمین‌کننده برق حرم مطهر حضرت معصومه (س) از دیگر برنامه‌های این بازدید بود که دانش آموزان از نزدیک با تاریخچه آن آشنا شدند.