شکست طرح مربی بازیکن در قم؛ نهمین شکست در کارنامه آنا صنعت ثبت شد؛

پیدا کردن اسپانسر یا همان حامی مالی هر ساله به یک مشکل اساسی برای نماینده قم در لیگ برتر باشگاه های کشور تبدیل میشود و این موضوع باعث می شود تا نماینده قم تا اخرین دقایق سوت شروع لیگ با تردید حضور یا عدم حضور مواجه شود. البته با تلاش هایی که از سوی مسئولان […]

پیدا کردن اسپانسر یا همان حامی مالی هر ساله به یک مشکل اساسی برای نماینده قم در لیگ برتر باشگاه های کشور تبدیل میشود و این موضوع باعث می شود تا نماینده قم تا اخرین دقایق سوت شروع لیگ با تردید حضور یا عدم حضور مواجه شود.
البته با تلاش هایی که از سوی مسئولان و مالک سابق باشگاه صورت میگرفت؛ اجازه نمیدادند تا جدول لیگ برتر باشگاه های فوتسال از نام نماینده قم خالی بمانند و مهمترین دلخوشی مردم قم از آن ها گرفته شود.

این مشکل همیشگی برای این فصل از مسابقات لیگ برتر نیز برای نماینده استان وجود داشت تا حدی که مالک سابق بارها اقدام به فروش امتیاز تیم خود به استان های دیگر کرد ولی با کش و قوس های فراوان نماینده قم با کادر فنی کاملا بومی و بازیکنان جوان پای در تقابل با غول های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با هزینه های میلیاردی گذاشت که البته نتایج ابتدای فصل به همه فوتسال دوستان قمی نشان داد راه بسیار سختی در برابر تیم قم قرار دارد.

البته نماینده قم به آرامی روند رو به صعود خود را آغاز کرد و بازی های خوب این تیم در برابر تیم های بالای جدول از قبیل گیتی پسند اصفهان و سن ایچ ساوه گواهی بر این موضوع داشت.

البته برخی ها تصور میکردند که تغییر مالکیت تیم در میانه راه میتواند نوید بخش روزهای خوبی برای نماینده قم در لیگ برتر فوتسال باشد ولی شوک تغییر سرمربی و حضور سعید قاسمی بعنوان مربی بازیکن تردید بسیار زیادی برای کارشناسان و فوتسال دوستان قمی ایجاد کرد.

ثبت پنج شکست در کارنامه نه هفته ای سعید قاسمی نشان میدهد که طرح مربی بازیکن در فوتسال قم شکست خورده است و مدیران باشگاه آنا صنعت باید فکری برای ادامه راه تیم خود انجام دهند.
آنا صنعتی ها در حالی با نه شکست و پنج پیروزی و سه تساوی و کسب ۱۸ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول چهارده تیمی لیگ برتر فوتسال قرار گرفته که پنج شکست در کارنامه سعید قاسمی میدرخشد.
این در حالی است که اختلاف آنا صنعت با تیم های دوازدهم جدول تنها یک امتیاز و با تیم یازدهم جدول رده بندی هفت امتیاز است و با این وضعیت باید به تقابل با حریفان پرقدرتی از قبیل کراپ الوند در هفته هجدهم و گهر زمین سیرجان در هفته نوزدهم و گیتی پسند اصفهان در هفته بیستم برود که در صورت عدم نتیجه در این دیدارها با مشکلات جدیتری مواجهه خواهد شد.

فوتسال دوستان قمی از مدیران باشگاه آنا صنعت انتظار دارند تا هرچه سریعتر فکری برای این تیم کنند و اجازه ندهند امید مردم قم با نا امیدی مواجه شود و در پایان فصل ماندن نماینده قم در لیگ برتر با اما و اگر همراه باشد.

تهیه و تنظیم: رسول خادم