برگزاری اولین جلسه هم اندیشی جام شهدای رسانه کشور در قم

به گزارش پایگاه خبری پایش روز به نقل از ستاد خبری جام شهدای رسانه، در این جلسه که با حضور جمعی از پیشکسوتان رسانه و ورزش استان، مدیر خانه مطبوعات قم و اعضای شرکت یاران کریمه برگزار شد، نحوه برگزاری مسابقات، مسائل فنی، مالی و اجرایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کمیته های […]

به گزارش پایگاه خبری پایش روز به نقل از ستاد خبری جام شهدای رسانه، در این جلسه که با حضور جمعی از پیشکسوتان رسانه و ورزش استان، مدیر خانه مطبوعات قم و اعضای شرکت یاران کریمه برگزار شد، نحوه برگزاری مسابقات، مسائل فنی، مالی و اجرایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کمیته های برگزاری رقابتها معرفی شدند.

حسین محمدرضایی پیشکسوت رسانه در این جلسه با اشاره به بعد ملی جام شهدای رسانه و حضور بیش از پانصد خبرنگار از سراسر کشور در قم بر همکاری و همدلی هرچه بیشتر مدیران استان در برگزاری آبرومندانه مسابقات تاکید کرد و خواستار مشارکت همه اهالی رسانه استان فارغ از اختلاف نظرها در این رویداد ملی شد.

فخرالدین یوسف پور مدیر خانه مطبوعات قم. رسول خادم رئیس هیات مدیره شرکت یاران کریمه،شابرم مدیر اجرایی مسابقات، حلوایی رئیس هیئت والیبال و مدیر ورزش سیمای مرکز قم، سعادتمند تهیه کننده برنامه های ورزشی، جعفر عابدی پیشکسوت رسانه و ورزش، روح الله کرمانی مدیر روزنامه ایمان، مهدی پاک کارشناس مالی و تعداد دیگری از حاضران در جلسه نیز نظرات خود را بیان کردند و مقرر شد پیگیری های لازم توسط کمیته های مختلف انجام و جلسات به طور منظم برگزار شود.
نخستین دوره مسابقات فوتسال جام شهدای رسانه ویژه خبرنگاران کشور گرامیداشت خبرنگار شهید محمد مهدی شریفی بهمن ماه امسال به میزبانی قم برگزار می شود و تاکنون خانه مطبوعات ١٨ استان به طور رسمی برای شرکت در آن اعلام آمادگی کرده اند.