خدمت شوراهای مذهبی استان قم در کربلا معلی

به گزارش پایگاه خبری پایش روز به نقل از پایگاه خبری ثروت ایرانی، جواد اشعری با بیان اینکه شورای هیات مذهبی در دومین سال‌خدمت رسانی در کربلا معلی با حضور ۲۵۰ خادم حسینی کار خود را آغاز کرده است؛اظهار داشت: با توجه به فراخوانی که به مسولین هیات مذهبی استان داده شده بود ۳۰۰ نفر […]

به گزارش پایگاه خبری پایش روز به نقل از پایگاه خبری ثروت ایرانی، جواد اشعری با بیان اینکه شورای هیات مذهبی در دومین سال‌خدمت رسانی در کربلا معلی با حضور ۲۵۰ خادم حسینی کار خود را آغاز کرده است؛اظهار داشت: با توجه به فراخوانی که به مسولین هیات مذهبی استان داده شده بود ۳۰۰ نفر اعلام آمادگی نموده اند که در نهایت ۲۵۰نفر از مسئولین هیات مذهبی جهت خدمتگزاری زائرین حسینی اعزام شده اند.

رئیس شورای هیات مذهبی استان قم با بیان اینکه فعالیت خادمین حسینی از روز یکشنبه ۲۰ شهریور آغاز شده است افزود: این خدمت گزاری تا روز یکشنبه ۲۷شهریور مصادف با ۲۱صفر ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته جهت خدمت بهتر به زائرین حسینی ؛تصریح کرد: خادمین روزانه در ۳‌شیفت ۸ ساعته در بین الحرمین خدمت خواهند کرد.

رئیس شورای هیات مذهبی استان قم شست و شوی بین الحرمین همزمان با ۲۱صفر را از دیگر فعالیت خادمین اعزامی برشمرد‌.

اشعری به فعالیت های دیگر فرهنگی مذهبی برای خادمین اشاره کرد و گفت: برگزاری زیارت عاشورا ؛سخنرانی و دعای توسل و همچنین قرائت زیارتنامه اربعین حسینی از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای خادمین می باشد.