عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی: تکذیب خبر عودت نامه معرفی زاهدی وفا به مجلس / اقبال خوبی در بین نمایندگان مجلس برای رای اعتماد به زاهدی وفا وجود دارد

به گزارش پایگاه خبری پایش روز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زاهدی وفا در طول مدت سرپرستی اش در وزارت تعاون کمتر با مجلس ارتباط برقرار کرد تا اخلاق‌مداری خود را نشان دهد و رئیس جمهور را […]

به گزارش پایگاه خبری پایش روز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زاهدی وفا در طول مدت سرپرستی اش در وزارت تعاون کمتر با مجلس ارتباط برقرار کرد تا اخلاق‌مداری خود را نشان دهد و رئیس جمهور را در معذورات اخلاقی برای معرفی اش به عنوان وزیر پیشنهادی قرار ندهد.
عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: وزیر پیشنهادی تعاون، کار، رفاه اجتماعی پس از معرفی به مجلس تعامل و ارتباط خود را با نمایندگان آغاز کرده و در مجامع برخی استان از جمله استان خوزستان حضور یافته است.
وی با تاکید بر اینکه اقبال خوبی در بین نمایندگان مجلس برای رای اعتماد به زاهدی وفا وجود دارد، گفت: زاهدی وفا در طول ۳۰ سرپرستی‌اش بر وزارت تعاون این وزارتخانه را به دور از حاشیه های سیاسی و با مدیریت علمی، منطقی و عقلانی اداره کرد.
امیرآبادی ادامه داد: وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی از رزمندگان دفاع مقدس بوده و جانباز است.
وی در خصوص برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر دوتابعیتی بودن فرزندان زاهدی وفا گفت: این موضوع را مورد بررسی قرار دادم همسر و فرزندان وزیر پیشنهادی، تابعیت هیچ کشور را ندارند.
امیرآبادی اظهار داشت: طبق آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی کمیسیون‌های تخصصی باید ابعاد مختلف سوابق علمی و اجرایی وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی را مورد بررسی قرار خواهند داد از جمله این ابعاد می تواند استعلام از دستگاه های امنیتی باشد.
عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی برای ایجاد تغییر و تحول در این وزارتخانه برنامه دارد و این برنامه را به مجلس ارائه خواهد داد.
امیرآبادی اظهار داشت: سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آینده زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون تخصصی حضور خواهد یافت و برنامه های خود را به نمایندگان ارائه می‌کند.