هفته دولت در تامین اجتماعی قم با شنیدن درد دل مردم آغاز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، محمد عاشوری روز چهارشنبه در نخستین روز از  هفته دولت در دیدار صمیمی خود با جمعی از شهروندان استان، به درخواست ها، پیشنهادها و شکایت های آنان گوش کرد و دستورهای لازم برای رفع مشکلات مطرح شده را خطاب به معاونان و روسای شعب صادر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، محمد عاشوری روز چهارشنبه در نخستین روز از  هفته دولت در دیدار صمیمی خود با جمعی از شهروندان استان، به درخواست ها، پیشنهادها و شکایت های آنان گوش کرد و دستورهای لازم برای رفع مشکلات مطرح شده را خطاب به معاونان و روسای شعب صادر کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی قم در حاشیه این دیدار با مردم با بیان اینکه امروز حدود ۳۵ نفر از بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران استان با اینجانب دیدار داشتند اظهار کرد: ارائه درخواست ها و نیازهای مردم با بالاترین مقام دستگاه اجرایی آنهم بدون واسطه باعث لمس خدمات دولت از سوی مردم و منجر به انجام تصمیم های بهتر، جامع تر و راهگشاتر در تصمیم گیری ها می شود.
وی افزود: ایجاد و تقویت حس همدردی و احساس مسئولیت بیشتر از سوی مسئولان برای رفع مشکلات مردم از دیگر اهداف و رویکردهای دولت در زمینه دیدارهای عمومی با مردم است.
عاشوری با اشاره به اینکه امسال هفته دولت از روز چهارشنبه دوم شهریور تا سه شنبه هشتم شهریور گرامیداشته می شود گفت: ایام این هفته به ترتیب با شعارهای مختص همان روز نامگذاری شده است.
او افزود: روزهای دوم تا هشتم شهریور امسال که نیز با شعار اصلی « دولت مردم » و با عنوان های « میثاق با ولایت، فسادستیزی و عدالت، تحول و خلاقیت، خانواده و سلامت، اخلاق و معنویت، دانش و پیشرفت و شجاعت و عقلانیت» نامگذاری شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت شهید محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و شهید حجت الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر) دو دولت مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.
در طی این هفته، مردم با عملکرد و دستاوردهای دولت خدمتگزار در زمینه های گوناگون عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آشنا می شوند.
دولت در کشور و به تبع آن در استان ها با توجه به وصیت نامه سیاسی ـ الهی امام خمینی (ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی ، می کوشد در زمینه های گوناگون به موفقیت های بیشتر و مهم تری دست یابد و آینده بهتری برای ملت بزرگ و پرافتخار ایران به وجود آورد.