در بازدید از تأسیسات آب و برق استان رقم خورد؛ آشنایی مدیران روابط عمومی استان با مرارت‌های تأمین و توزیع آب و برق

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، شرکت‌کنندگان در این اردوی یک‌روزه از نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی ، تصفیه‌خانه آب و نیروگاه برقابی قم بازدید کردند و ضمن آشنایی با عملکرد این واحدها، از نزدیک در جریان فرایندهای تأمین و توزیع آب و برق قرار گرفتند. بازدید از سد نیمه‌جان ۱۵ خرداد […]

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، شرکت‌کنندگان در این اردوی یک‌روزه از نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی ، تصفیه‌خانه آب و نیروگاه برقابی قم بازدید کردند و ضمن آشنایی با عملکرد این واحدها، از نزدیک در جریان فرایندهای تأمین و توزیع آب و برق قرار گرفتند.

بازدید از سد نیمه‌جان ۱۵ خرداد که تا پیش از پایان پروژه عظیم انتقال آب به قم بیش از ۷۰ درصد آب شهر را تأمین می‌کرد و این روزها با کاهش بسیار شدید حجم ذخیره روبرو است از دیگر برنامه‌های، این اردوی یک‌روزه بود.

شرکت‌کنندگان در پایان این اردو، در کارگاه آموزشی با مبانی و اصلاح الگوی مصرف آب و برق که با حضور مهندس مهدی نظرزاده معاون شرکت آب و فاضلاب استان قم و مهندس علی خلج معاونت طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای قم برگزار شد حاضر شدند و با مرارت‌های تأمین آب، روش‌های اصلاح الگوی مصرف، فرهنگ‌سازی مصرف درست آب و وظایف مدیران روابط عمومی در تبیین شرایط کمبود آب در جامعه آشنا شدند.