معاون استاندار قم: جزیره‌ای عمل کردن در مسیر شهدا آفت است/لزوم همکاری همگان در برگزاری کنگره ملی شهدای استان/ضرورت ورود آموزش و پرورش در حوزه ایثار و شهادت

به گزارش پایگاه خبری پایش روز ، احمد حاجی‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه کنگره شهدای استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه باید جوانان و نوجوانان در سطح شهر با شهدا ارتباط برقرار کنند، اظهار کرد: نگرانی ما بر این بوده که علی‌رغم تمام […]

به گزارش پایگاه خبری پایش روز ، احمد حاجی‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه کنگره شهدای استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه باید جوانان و نوجوانان در سطح شهر با شهدا ارتباط برقرار کنند، اظهار کرد: نگرانی ما بر این بوده که علی‌رغم تمام زحماتی که انجام‌شده است، هنوز جوانان با نام و سیره شهدا درگیر نشده باشند.

وی با بیان اینکه باید نتیجه فعالیت‌های انجام‌شده را در خیابان و تأثیر آن بر جوانان را ببینیم، مطرح کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند باید کنگره‌ها صدای شهید را باز و بلند کنند؛ یعنی تمام مردم باید از شهدا بهره‌مند شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با اشاره به اینکه طبق بیان مقام معظم رهبری، شهدا تولید نشاط می‌کنند، عنوان کرد: متأسفانه امروز شاهد این‌گونه نشاط اجتماعی در جامعه نیستیم.

وی با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های همه در این زمینه استفاده شود، خاطرنشان کرد: حرکت‌های جزیره‌ای در این مسیر آفت است و تمام کمیته‌ها باید برای یک هدف در کنار یکدیگر فعالیت کنند.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه فعالیت در عرصه شهدا توسط آموزش و پرورش اهمیت بسیار زیادی دارد، تصریح کرد: دبیرخانه کنگره باید نسبت به گزارشات و اقدامات حساس باشد و بازرسی لازم از اقدامات را انجام دهد.

وی با بیان اینکه باید به‌طور روزانه فعالیت در زمینه شهدا پیگیری شود، یادآور شد: اگر تمام امور را با شهدا مرتبط کنیم، شاهد سرعت در پیش‌برد اهداف و رسیدن به نتایج مطلوب خواهیم بود.