برگزاری برنامه‌های آموزشی مختلف برای دانشجویان شرکت کننده در طرح حامیم مرکز قم

حجت الاسلام محمدرضا آخوندزاده طی گفتگو با کمیته رسانه طرح حامیم مرکز قم، با بیان این‌که طرح حا میم از ۱۹ مردادماه تا سوم شهریورماه در سه مرحله، در مشهد برنامه‌ریزی شده است اظهار داشت: در این طرح دانشجویانی از دانشگاه‌های قم، فرهنگیان، آزاد اسلامی، علوم پزشکی، صنعتی و حضرت معصومه شرکت کردند. وی ادامه […]

حجت الاسلام محمدرضا آخوندزاده طی گفتگو با کمیته رسانه طرح حامیم مرکز قم، با بیان این‌که طرح حا میم از ۱۹ مردادماه تا سوم شهریورماه در سه مرحله، در مشهد برنامه‌ریزی شده است اظهار داشت: در این طرح دانشجویانی از دانشگاه‌های قم، فرهنگیان، آزاد اسلامی، علوم پزشکی، صنعتی و حضرت معصومه شرکت کردند.

وی ادامه داد: دانشجویان در قالب سه عنوان آموزشی تاریخ اسلام، اندیشه اسلامی و انقلاب اسلامی در این طرح شرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام آخوندزاده ضمن توصیه به دانشجویان جهت شرکت و بهره‌مندی از برنامه‌های آموزشی پیش‌بینی شده در طرح گفت: آموزش‌های مکمل، دوره‌ها و کارگاه‌های معرفتی نیز بخشی از این طرح است. ضمن اینکه آموزش‌های تکمیلی در موضوع‌هایی مانند کار تشکیلاتی، جهاد تبیین، ارتباط مؤثر با دیگر دانشجویان، مدیریت رسانه و فضای مجازی و کرسی‌های آزاد اندیشی نیز پیش‌بینی شده است.

وی در پایان افزود: برای دانشجویان شرکت‌کننده، بعد از گذراندن دوره‌ها و موفقیت در آزمون به عنوان دو واحد دروس معارف اسلامی در نظر گرفته می‌شود.