فرماندار قم: هرگونه خروج آرد از قم باید با مجوز باشد/ افزایش حجم شکایات مردمی از نانوایی ها

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، عباس ذاکریان  در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه نیروهای بسیج در کارخانه‌های آرد استان مستقر شده‌اند، اظهار کرد: همچنین مقرر گردید تمامی مقادیر خروج آرد از استان با مجوز انجام شود. وی با […]

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، عباس ذاکریان  در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه نیروهای بسیج در کارخانه‌های آرد استان مستقر شده‌اند، اظهار کرد: همچنین مقرر گردید تمامی مقادیر خروج آرد از استان با مجوز انجام شود.

وی با بیان اینکه خودروهای حامل آرد که بارنامه نداشته باشند توقیف خواهند شد، عنوان کرد: خوشبختانه هیچ‌گونه خروجی آردی از شبکه تا نانوایی را نداریم.

فرماندار قم افزود: پس از رسیدن آرد به نانوایی‌ها، توسط سازمان بازرسی، جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و اتاق اصناف پیگیری‌های لازم و فرآیند قانونی برخورد با تخلفات انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تعطیلی و پلمب نانوایی‌ها بزرگ‌ترین ابزار نظارتی است، مطرح کرد: متاسفانه تخلفات در برخی از نانوایی‌ها افزایش یافته و درپی آن شاهد افزایش شکایات مردمی نیز بوده‌ایم.

ذاکریان با تاکید بر اینکه رسیدگی به شکایات مردمی منجر به پلمب و جریمه واحد متخلف می‌شود، خاطرنشان کرد: یکی از دلایل افزایش این تخلفات اختلاف قیمت آرد یارانه‌ای و آرد آزاد است.