معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان قم: مردم و هیئت های مذهبی، تبرکی خود را به سفره نیازمندان هم برسانند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، عباس جوشقانیان، معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه در حال حاضر هزار و ۳۵۰ بیمار صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان قم هستند گفت: طرح اطعام و احسان حسینی در ماه محرم امسال با هدف تأمین سبد معیشتی و غذای گرم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، عباس جوشقانیان، معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه در حال حاضر هزار و ۳۵۰ بیمار صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان قم هستند گفت: طرح اطعام و احسان حسینی در ماه محرم امسال با هدف تأمین سبد معیشتی و غذای گرم برای افرادی است که امکان حضور در مراسم عزاداری حسینی ندارند.
وی با بیان اینکه در این نذورات و سبد کالای اهدایی مردم نیکوکار در اسرع وقت به دست محرومان می رسد تصریح کرد: هیئت های مذهبی هم می توانند از غذای تبرکی هیئت، سهم مشخصی برای توزیع بین افراد بی بضاعت به کمیته امداد استان تحویل دهند.
جوشقانیان روشهای پرداخت تبرکی و نذورات به طرح اطعام و احسان حسینی را یادآور شد و افزود: مردم و نمایندگان هیئت های مذهبی علاوه بر مراجعه به مراکز نیکوکاری و دفاتر کمیته امداد می توانند از روشهای واریز الکترونیکی برای وجوه نقد استفاده کنند.
وی ادامه داد: نیکوکاران گرامی می توانند از شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۶۶۰۱۸ ، کد دستوری #۱*۰۲۵*۸۸۷۷* و کد کیوآر پیش بینی شده برای این کار خداپسندانه و واریز وجوهات نقدی خود اقدام کنند.
معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد استان قم از هیئت های مذهبی و اعضای فعال آن خواست تا حامی ایتام و فرزندان محسنین در طرح اکرام ایتام و محسنین شوند و با پرداخت ماهانه ۵۰ هزار تومان به حسابشان، آنها را یاری کنند.
وی با معرفی شماره ثابت ۰۲۵۳۶۶۲۲۴۲۲ گفت: امدادگران این نهاد در ساعات اداری، آماده پاسخگویی به مردم و خیران هستند.