انتقاد تند مربی تیم ملی از رئیس هیات تکواندو قم

روح‌الله رضاپور امروز در گفت‌وگو با سایت خبری پایش روز، اظهار کرد: دو ماه از زمان شروع تمرینات تیم نونهالان تکواندو قم برای اعزام به مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور می‌گذرد و قرار بر این شد که تیم نونهالان با موافقت رئیس هیات تکواندو به این پیکارها اعزام شود، بنده هم به عنوان سرمربی با همراهی […]

روح‌الله رضاپور امروز در گفت‌وگو با سایت خبری پایش روز، اظهار کرد: دو ماه از زمان شروع تمرینات تیم نونهالان تکواندو قم برای اعزام به مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور می‌گذرد و قرار بر این شد که تیم نونهالان با موافقت رئیس هیات تکواندو به این پیکارها اعزام شود، بنده هم به عنوان سرمربی با همراهی چهار نفر از دوستان که قرار است در امر مربیگری کادر فنی را کمک کنند، کار را شروع کردیم.
وی با بیان اینکه شخص رئیس هیات تکواندو با اعلام به سرپرست تیم مانع اعزام تیم نونهالان قم به لیگ باشگاه‌های کشور شده، تصریح کرد: دلیل آن را کاملا می‌دانم چون بنده مدتی قبل از رئیس هیات تکواندو استان قم انتقادی داشتم که چرا از قهرمانان این رشته حمایتی نمی‌شود و چرا کسی از مسوولان استان در مسابقات انتخابی تیم ملی نونهالان حضور نداشت؟ که ظاهرا به ایشان برخورده است، در حالی که این انتظار حداقلی ما از رئیس هیات است.
رضاپور که سال ۲۰۱۵ در پیکارهای قهرمانی نوجوانان آسیا مربی تیم ملی ایران بود در ادامه بیان کرد: بنده هیچ مبلغی برای مربیگری دریافت نکرده‌ام، ولی دغدغه بنده قهرمانان تکواندو قم بود اما ظاهرا این انتقاد باعث شده که رئیس هیات تکواندو به سرپرست تیم عنوان کند که ما تیمی به لیگ کشور اعزام نمی‌کنیم که واقعا جای تعجب و البته تعجب دارد!
مربی تیم تکواندو نونهالان قم خاطرنشان کرد: بعد از این اتفاق تماس‌های مکرر با رئیس هیات تکواندو داشتم اما متاسفانه جواب‌گو نبود، این قضیه باعث اعتراض خانواده‌ها نیز شده است.
رضاپور در ادامه به حذف نامش از لیست اعضای شرکت کننده در مجمع سالیانه هیات تکواندو قم اشاره و عنوان کرد: در مجمعی که با حضور استاد هادی ساعی رئیس فدراسیون و محمد جمشیدی رئیس هیات تکواندو برگزار شد با وجود دعوت از قهرمانانی که بنده مربی آنها هستم، از بنده به دلیل همان انتقاد دعوت نشد.
وی ابراز کرد: بنده تنها مربی استان هستم که سال ۲۰۱۵ به عنوان مربی به تیم ملی دعوت شده و سابقه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا هستم، با تمامی تلاش‌ها و افتخاراتی که بنده برای تکواندو استان قم داشتم اما هیچ حمایتی از سوی مسئولین ورزشی استان قم از بنده نشده است.
رضاپور که مربی بسیاری از قهرمانان خوش‌نام و مدال‌آور داخلی و برون‌مرزی تکواندو قم است در پایان تصریح کرد: شغل بنده آزاد است و همیشه جهت اعتلای ورزش تکواندو قم تلاش کرده‌ام و حاضر به تلاش بیشتر هستم اما متاسفانه رئیس محترم هیات تکواندو قم هیچ قدمی برای حمایت از مربیان زحمتکش استان بر نداشته است.