برگزیدگان دومین جشنواره رسانه‌ و تامین اجتماعی در قم معرفی شدند

به گزارش پایگاه خبری ثروت ایرانی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، آیین اختتامیه دومین جشنواره استانی رسانه و تامین اجتماعی با عنوان ” تامین اجتماعی برای همه اعضای خانواده ” در سالن جلسات اداره کل تامین اجتماعی استان با حضور مدیرکل تامین اجتماعی قم و برگزیدگان با رعایت شیوه […]

به گزارش پایگاه خبری ثروت ایرانی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، آیین اختتامیه دومین جشنواره استانی رسانه و تامین اجتماعی با عنوان ” تامین اجتماعی برای همه اعضای خانواده ” در سالن جلسات اداره کل تامین اجتماعی استان با حضور مدیرکل تامین اجتماعی قم و برگزیدگان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.
این رخداد رسانه‌ای برای دومین سال پیاپی با ابتکار اداره روابط عمومی و امور فرهنگی این اداره کل و با هدف معرفی خدمات و تعهدات سازمان تامین اجتماعی و تجلیل از تولیدکنندگان محتوا با موضوع طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی برگزار شد.
مدیرکل تامین اجتماعی استان قم در حاشیه این آیین از برگزاری دومین جشنواره رسانه و تامین اجتماعی به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی برای معرفی هرچه بهتر سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین نهاد بیمه ای کشور نام برد و گفت: دومین جشنواره استانی تامین اجتماعی و رسانه قم با شعار « تأمین‌اجتماعی برای همه اعضای خانواده » با هدف آشنایی هرچه بیشتر جامعه با نقش و اهمیت خدمات این سازمان فراگیر ‌اجتماعی و نیز به ‌منظور تقویت تعامل سازنده با رسانه‌ها به ‌عنوان رابط میان نهادهای خدمتگزار و مردم و قدردانی از جایگاه خطیر اهالی و اصحاب رسانه استان قم برگزار گردید.
محمد عاشوری افزود: این جشنواره تلاش کرد با بهره‌گیری از دانش و تجربه فعالان خبره دو حوزه رسانه و تامین اجتماعی، آثار رسانه‌ای انتشار یافته در زمینه طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی را بررسی کند.
دبیر دومین جشنواره استانی رسانه و تامین اجتماعی در قم نیز در این مراسم با اشاره به مراحل کار در این جشنواره تصریح کرد: دریافت آثار، داوری و سایر امور در این جشنواره توسط اداره روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان و با حضور خبره ترین اهالی رسانه در سطح ملی و استانی انجام شد که اقدامی رو به جلو است.
محمد تلخابی تصریح کرد: بیش از ۲۲۰ اثر از ۳۵ رسانه ملی و استانی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که در نهایت ۵۰ اثر توسط داوران، شایسته داوری شناخته شدند و ۱۰ اثر  به عنوان اثر برتر معرفی و انتخاب گردیدند و ۱۶ اثر نیز به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند.
وی گفت: برخی آثار ارسالی با رشته ای که انتخاب شده بود همخوانی نداشتند.

رییس اداره روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان اظهار داشت: بر اساس فراخوان اعلام‌شده از سوی دبیرخانه دومین جشنواره استانی تامین اجتماعی و رسانه در قم، آثاری که در محدوده زمانی هشتم خرداد سال ۱۴۰۱ تا ۱۸ تیرماه ۱۴۰۱ در رسانه‌ها منتشر شده بودند در این دوره از جشنواره می‌توانستند شرکت کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم نفرات برتر دومین جشنواره استانی رسانه و تامین اجتماعی در قم در دو بخش برتر و شایسته تقدیر به شرح زیر معرفی و تقدیر شدند:

برگزیدگان بخش « برتر » :

روح الله کرمانی: سردبیر روزنامه ایمان
حجت حیدری: مدیر مسئول روزنامه پیام قم
سارا پشوتن فرد: سردبیر پایگاه خبری اقتصاد آینده
سید محسن کاظمی: تهیه کننده برنامه زنده رادیوتلویزیونی « بی تعارف » مرکز قم
علی شعبانی: مدیر نمایندگی قم پایگاه خبری ۵۹۸
علیرضا یعقوبی: مدیر مسئول پایگاه خبری فردونیوز
مجتبی امیرفرزانه: سردبیر پایگاه خبری شهرکریمه
مجید فیهمی: سردبیر برنامه زنده رادیویی « مردم و مسئولان » مرکز قم
عباسعلی محمدی : مدیرمسئول پایگاه خبری قم فردا
فاطمه میرزابابایی: سرپرست نمایندگی قم روزنامه های سراسری آسیا و بهار

برگزیدگان بخش « شایسته تقدیر » :

زهرا چم: مدیر مسئول نشریه عصر ثروت
زهره نعلبندی : خبرنگار پایگاه خبری جارچی اخبار
زهره مهر نوروزی: مدیر مسئول پایگاه خبری بسام نیوز
سید علی پور طباطبایی: سردبیر پایگاه خبری قم نیوز
زهرا متقیان نژاد : گزارشگر محترم رادیو قم
صدر الدین فلاح: مدیر مسئول پایگاه خبری دیدار قم
میرابوالحسن میرهادی : مدیر مسئول پایگاه خبری ثروت ایرانی و رییس شورای سیاست گذاری نشریه راه ثروت
فاطمه سادات محمدی : خبرنگار پایگاه خبری آستان بهارستان
محسن صفری: دبیر خبرگزاری ایسنا قم
معصومه قنبری مزرعه نوی: سرپرست نمایندگی قم روزنامه های سراسری حمایت و اقتصاد پویا
مهدی هواسی: سردبیر پایگاه خبری خبر قم ( قم نا)
نرگس حیدری: خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان قم
سیده ام البنین میرهادی: مدیر مسئول پایگاه خبری پاتوق نیوز و سرپرست روزنامه ایران در استان قم
سمیع الله رحیمی: مدیر مسئول پایگاه خبری کیمیای سخن
هیفاء پردل: خبرنگار هفته نامه پردیسان نوین
مرضیه مهدیلو : خبرنگار پایگاه خبری قم فردا