مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم: سند راهبردی توسعه خوشه‌های صنعتی قم تدوین شد

به گزارش پایگاه خبری پایش روز به نقل از ایران آنلاین ، روح‌الله ابراهیمی در نشست مشترک با مدیرعامل انجمن‌های صنفی و مسئولان خوشه‌های صنعتی استان قم با بیان اینکه سند راهبردی خوشه‌های صنعتی استان تدوین شده است اظهار کرد: این سند با مشورت نمایندگان خوشه‌ها و انجمن‌های صنفی تدوین شده و برنامه‌های آتی هر […]

به گزارش پایگاه خبری پایش روز به نقل از ایران آنلاین ، روح‌الله ابراهیمی در نشست مشترک با مدیرعامل انجمن‌های صنفی و مسئولان خوشه‌های صنعتی استان قم با بیان اینکه سند راهبردی خوشه‌های صنعتی استان تدوین شده است اظهار کرد: این سند با مشورت نمایندگان خوشه‌ها و انجمن‌های صنفی تدوین شده و برنامه‌های آتی هر خوشه در آن عنوان شده است.

وی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی به سهم خود آماده هرگونه تعامل و حمایت از صنعتگران و فعالان صنفی است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با اشاره به شیوع کرونا و بروز مشکلات اقتصادی در همه کشورها عنوان کرد: با مدیریت ملی در این زمینه و فروکش کردن شیوع بیماری، برنامه‌های توسعه‌ای با قوت ادامه می‌یابد.
وی گفت: نخستین همایش‌های مربوط به خوشه‌های صنعتی از اوایل دهه ۹۰ آغاز شد، اقدامی که موجب تقویت سرمایه اجتماعی در حوزه‌های مختلف اجتماعی شد.
آشتیانی معاون شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم نیز در این نشست با تاکید بر همراهی گسترده این شرکت با خوشه‌های صنعتی، تعامل میان اعضای صنف و همکاری برای توسعه فعالیت‌ها را مورد تاکید قرار داد.
رضا جعفری عضو هیئت مدیره انجمن صنفی سنگ قم هم در ادامه با اشاره به خریداری و توسعه زمین مربوط به خوشه سنگ در شهرک صنعتی قم اظهار کرد:تبلیغات گسترده برای حضور  در کشورهای صادراتی  داریم که در آینده نزدیک اجرای می‌شوند.
عضو هیئت مدیره انجمن صنفی سنگ استان قم با بیان اینکه پایانه‌های صادراتی برای خوشه سنگ باید هر چه سریع‌تر راه‌اندازی شوند گفت: قم موقعیت استراتژیکی در این زمینه دارد بنابراین با همراهی شرکت شهرک‌های صنعتی می‌توان به موفقیت چشمگیری دست یافت.