کمیته امداد و مسجد مقدس جمکران برگزار می کنند: نذر قربانی برای سلامتی و فرج امام زمان(عج)

به گزارش پایگاه خبری پایش روز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محسن مسعودیان‌راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به آیین قربانی که همه ساله در آستانه عید سعید قربان انجام می‌شود گفت: این سنت پسندیده، امسال با عنوان «نذر قربانی برای سلامتی و فرج امام زمان(عج)» با محوریت مسجد مقدس جمکران […]

به گزارش پایگاه خبری پایش روز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محسن مسعودیان‌راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به آیین قربانی که همه ساله در آستانه عید سعید قربان انجام می‌شود گفت: این سنت پسندیده، امسال با عنوان «نذر قربانی برای سلامتی و فرج امام زمان(عج)» با محوریت مسجد مقدس جمکران در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه، این سنّت الهی، امسال با مراسم جشن باشکوهی بمناسبت عید سعید قربان در شبستان امام علی (ع) مسجد مقدس جمکران همراه است افزود: در این جشن که با حضور مدیران استانی و کشوری برگزار خواهد شد، رئیس کمیته امداد و قائم مقام تولیت مسجد مقدس جمکران سخنرانی خواهند کرد.
مسعودیان‌راد با بیان اینکه این نهاد آماده دریافت نذورات نقدی و دام برای ذبح، بسته بندی و توزیع گوشت قربانی و نذورات خیران بین نیازمندان واقعی است، اضافه کرد: مردم و خیران، امسال برای مشارکت در این طرح می‌توانند با مراجعه به درب شماره‌ یک مسجد مقدس جمکران دام مورد نظر خود را خریداری و بلافاصله به محل ذبح شرعی مستقر در مسجد، منتقل کنند.
وی با اعلام این مطلب که ذبح شرعی دام‌ها با نظارت بهداشتی نماینده دامپزشکی مستقر در محل کشتارگاه انجام می شود گفت: گوشت های قربانی پس از طی مراحل کامل بهداشتی با بسته بندی تأیید شده در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع می شود.
مدیرکل کمیته امداد استان قم درب شماره یک مسجد مقدس جمکران را پایگاه اصلی خرید و تحویل دام زنده عنوان و اظهار کرد: دفاتر پنجگانه این نهاد و ۱۱۹ مرکز نیکوکاری در سطح استان نیز آماده دریافت نذورات نقدی و دام های زنده مردم نیکوکار و خیران هستند.
وی با دعوت از مردم برای مشارکت در این آیین ابراهیمی تصریح کرد: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۱۲۵ و شماره حساب ۰۱۰۱۳۴۱۳۳۰۰۰۹ نیز برای دریافت نذورات و وجوهات نقدی مردم و خیران پیش بینی شده است.