معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران خبر داد: تامین سرمایه در گردش بنگاههای کوچک و متوسط مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی به میزان ۱۲ هزار میلیارد ریال در تفاهم با بانک ملی

به گزارش پایگاه خبری پایش روز به نقل از خبرفوری، عزیزاله قربانی با بیان این مطلب، افزود: این تسهیلات به منظور افزایش ظرفیت واحدهای نیمه فعال و فعال سازی واحدهای راکد پرداخت خواهد شد. وی همچنین یادآوری کرد: این تفاهم نامه برای اولین بار در یک حرکت جهادی برای واحدهای کوچک و متوسط و به […]

به گزارش پایگاه خبری پایش روز به نقل از خبرفوری، عزیزاله قربانی با بیان این مطلب، افزود: این تسهیلات به منظور افزایش ظرفیت واحدهای نیمه فعال و فعال سازی واحدهای راکد پرداخت خواهد شد.

وی همچنین یادآوری کرد: این تفاهم نامه برای اولین بار در یک حرکت جهادی برای واحدهای کوچک و متوسط و به مناسبت دهه تولید و تجارت در راستای حمایت از تولید و اشتغال، منعقد گردید.
معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، اعطای تسهیلات تلفیقی از محل منابع سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و شرکت های استانی تابعه را از اهم موضوعات تفاهم نامه دانست.

قربانی در ادامه سخنان خود، بیان کرد: آورده سازمان به میزان ۲ هزار میلیارد ریال و آورده بانک به میزان ۱۰ هزار میلیارد ریال و در مجموع ۱۲ هزار میلیارد ریال برای تامین سرمایه در گردش بنگاههای کوچک و متوسط مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی موضوع مورد استفاده قرار می گیرد.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، تاکید کرد: این تفاهم نامه بصورت ۳ جانبه میان سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک و بانک ملی ایران امضا شده است.