سازمان تامین اجتماعی در آستانه به روز رسانی بزرگ قرار دارد

به گزارش پایگاه خبری پایش روز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، دکتر ابولفضل عفت نژاد در همایش مدیران و کارگزاران هسته های گزینش کشور در قم با تاکید بر لزوم توجه ویژه به مباحث گزینش گفت: مدیران و کارگزاران هسته های گزینش تامین اجتماعی در کشور از زبده ترین […]

به گزارش پایگاه خبری پایش روز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، دکتر ابولفضل عفت نژاد در همایش مدیران و کارگزاران هسته های گزینش کشور در قم با تاکید بر لزوم توجه ویژه به مباحث گزینش گفت: مدیران و کارگزاران هسته های گزینش تامین اجتماعی در کشور از زبده ترین کارکنان سازمان هستند که هم تعهد دارند و هم تخصص.
وی افزود: رعایت موازین اسلامی، شرعی و قانونی توسط تمام کارکنان سازمان در هر سطحی لازم و ضروری است و گزینشگران این موضوع مهم را در بررسی ها لحاظ کنند.
عفت نژاد به گزینشگران توصیه کرد: در انتخاب و بررسی ها بایستی تدین و اعتقاد به آرمانهای انقلاب و نظام مقدس اسلامی در کنار تخصص لازم برای انجام مسئولیت مورد توجه قرار بگیرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: در انتصاب مدیران در دوره جدید، شاخص های دینی، انقلابی، مذهبی و اعتقادی افراد در کار تخصص اهمیت دارند.
وی بر لزوم رعایت عفاف و حجاب توسط همه کارکنان مرد و زن در مراکز بیمه ای و درمانی تاکید کرد.
عفت نژاد با اشاره به ترکیب جدید هیات های رسیدگی به تخلفات کارکنان سازمان خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی در دوره جدید مدیریتی خود، عزم جدی در نظارت همه جانبه و قاطع در امور و رسیدگی به تخلفات احتمالی دارد.